AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.282
Buiten bij de supermarkt staat een aantal knullen, stuk of 8, compleet niet tactisch opgesteld te 'hangen' voor het fietsenrek, zodat niemand er door kan (met fietsen en stepjes enzo, echt precies in het looppad). Een vrouw voor me die moest passeren zei er wat van, maar ze bleven gewoon staan, zodat die vrouw door het gras moest. Ik wilde er ook langs met m'n fiets, dus zei er ook (netjes) wat van dat ze daar niet echt handig stonden en beter elders konden gaan staan. Gingen ze allemaal aan de kant. Zegt één van die knullen: "Naar u luisteren we wel meneer, want u bent kast." :roflol:
Nja, eigenlijk maakte het mijn dag niet goed, want best triest dat ze niet naar die vrouw luisteren. Daar heb ik ook nog wat van gezegd en gelukkig was die vrouw niet op haar mondje gevallen en deden die gastjes verder niets.
Kosso?

• #146.283
Sorry, ik spreek diverse talen, maar deze taal niet.

Koessoe, Koesso of Kosso
BETEKENIS & DEFINITIE
Koessoe, Koesso of Kosso is de naam van een geneeskundig gewas, afkomstig van Bankesia sylvatica Bruce (Brayera anthelminthica Kth). Het behoort tot de Dryadeën, eene afdeeling der Rosacëen, en onderscheidt zich door eene ronde kelkbuis, in twee schutbladen gehuld, met een 10-deeligen zoom, — voorts door lijnvormige, zeer kleine bloembladen, omstreeks 20 meeldraden, twee vruchtbeginsels en een stamper met schildvormigen stempel.

• #146.284
Sorry, ik spreek diverse talen, maar deze taal niet.

Koessoe, Koesso of Kosso
BETEKENIS & DEFINITIE
Koessoe, Koesso of Kosso is de naam van een geneeskundig gewas, afkomstig van Bankesia sylvatica Bruce (Brayera anthelminthica Kth). Het behoort tot de Dryadeën, eene afdeeling der Rosacëen, en onderscheidt zich door eene ronde kelkbuis, in twee schutbladen gehuld, met een 10-deeligen zoom, — voorts door lijnvormige, zeer kleine bloembladen, omstreeks 20 meeldraden, twee vruchtbeginsels en een stamper met schildvormigen stempel.
Mooi bert. Maar kosso is een straatrappert die begonnen is met het woordje "kast" voor buffe gasten. Kosso zelf is ook een bodybuilder uit kosovo

• #146.286
Mooi bert. Maar kosso is een straatrappert die begonnen is met het woordje "kast" voor buffe gasten. Kosso zelf is ook een bodybuilder uit kosovo
Oke, die ken ik niet, ben niet zo van de rappers, althans, Nederlandse sowieso niet. Eminem enzo vond ik altijd wel prima en zo nog enkelen. Ik dacht dat kast een langer bestaande algemene term was, weer wat geleerd. (Ik dacht dat het van woord 'kleerkast' afgeleid was, dit is al een decennia oud woord dat gebruikt voor grote, brede mannen; betwijfel of die rapper die jij noemt dus echt degene is die hiermee is gekomen.)

• #146.287
Ik ben toch zo blij dat ik tegenwoordig de puber in huis heb :roflol: Van kast en kaulo tot niffo.
Gaaaaaaaaaaaaaaaast
Je hebt koala verkeerd gespeld.
1599328760634.png

• #146.288
  • #146.292
  • #146.293
  • #146.295
Valt in vele gevallen hier ook lastig te zien.
Had niet veel gescheeld of het was een basketbal forum geweest. Minus the manlets dan, die doen sowieso niet mee. @Camelus :trollface:

Ik durf te wedden dat ik geen kans maakt tegen mij met basketbal. Ik deed vroeger niets anders, zit in mijn bloed bro. In mijn land zit er op elke hoek een basketbalveldje. In for the challenge?

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven