Misschien moet je jezelf ook nog wel ontdekken, als man.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien moet je jezelf ook nog wel ontdekken, als man.

Ik ben echt benieuwd hoe jij met vrouwen praat :')Ik denk eerder dat mensen zoals jij het persoonlijk maken door te gaan white knighten.
Als iemand kritiek heeft op whatever ik voor kleding draag of kapsel ik heb, dan zou ik het alleen nog maar erger maken. Ik voel me niet geroepen om mijzelf te verantwoorden wat ik wil dragen of hoe ik eruit zie. Als jij zeker bent dat dat kapsel of kledingstuk dat jij mooi vindt goed bij jou staat, dan kan niemand daar toch verandering in brengen lijkt mij.
Hey ron jongennn. Jij ook weer van de partij?Wij zijn het ook wel met je eens, maar het lijkt soms als of het jezelf aan het overtuigen bent, zo zwaar zet je het aan. Misschien moet je jezelf ook nog wel ontdekken, als man. Maar we zijn het dus eens, de boodschap is goed, de toon iets te ' vals'.
Ik praat in ieder geval niet meer met ze als ze me hebben afgewezen.
Als ik aan het white knighten ben (ik wist niet eens dat dat kon als vrouw🤣). Dan ben ik mij daar niet van bewust hoor. Gewoon zeggen, niets mis mee 😉Ik denk eerder dat mensen zoals jij het persoonlijk maken door te gaan white knighten.
Als iemand kritiek heeft op whatever ik voor kleding draag of kapsel ik heb, dan zou ik het alleen nog maar erger maken. Ik voel me niet geroepen om mijzelf te verantwoorden wat ik wil dragen of hoe ik eruit zie. Als jij zeker bent dat dat kapsel of kledingstuk dat jij mooi vindt goed bij jou staat, dan kan niemand daar toch verandering in brengen lijkt mij.
Hoe kan het dat jij wordt afgewezen?Ik praat in ieder geval niet meer met ze als ze me hebben afgewezen.
Ja precies. OvercompensatieWij zijn het ook wel met je eens, maar het lijkt soms als of het jezelf aan het overtuigen bent, zo zwaar zet je het aan. Misschien moet je jezelf ook nog wel ontdekken, als man. Maar we zijn het dus eens, de boodschap is goed, de toon iets te ' vals'.
Ben je het met hem eens dat 'mannen geen fucking manbun moeten hebben' omdat dat 'nichterig is'
Of ben je het met hem eens dat hij moet kunnen zeggen wat hij vind.
Ik ben er helemaal mee eens dat hij moet kunnen zeggen wat hij vind, alleen als je op die manier dingen zegt kan je wel een reactie verwachten.
Zoals ik zei, dat eerste moet je ook vooral doen.
Een van de belangrijkste vrijheden die we hebben en die moet ook op het internet bewaard blijven.
Maar natuurlijk kan je een reactie verwachten als je dat op jouw manier doet.
Ik ben ook zeker niet vrij van onzekerheden, nooit gezegd ook. Niemand is dat echt(zeker hier niet), en als je dat wel bent heb je een tekort aan zelfinzicht denk ik.
Ik hoop niet dat dit een vergelijking is want dan ga ik per direct de tren gebruiken als excuus voor mn agressiviteit
Nee nee nee, dat doen we niet!
Dan ben ik liever irritant dan schijnheilig. Ik weet niet of je het is opgevallen, maar mensen lopen hier elkaar constant te bashen. Gaat het niet om te strakke broeken dan wel p*ssy gewichten whatever. Dus doe nou niet alsof ik hier de boeman ben.
Misschien moeten sommigen van jullie het allemaal niet so serieus nemen.
grapje, maar dude doorbreek ff dat stoere spierbundel met hoog haantjes gehalte stereotype, jij lijkt mij geen onaardige gozer.Denk juist het tegenovergestelde

Omdat het om hetzelfde gaat, maar bij het andere geslacht. Je associeert lang haar bij een man met homoseksualiteit, dus vroeg ik me af of je dat ook doet met kort haar bij vrouwen.
Ach, laat maar. Volgens mij kan je hersencel geen logische verbanden leggen.
Je legt me nu iets in de mond, ik schreef nog gedeeltelijk omdat ik het niet met alles eens ben.
Vrijheid is geen argument, vrijheid is altijd begrensd. We kunnen niet doen wat we willen en kunnen het ook niet zeggen. Hoe daarmee wordt omgegaan verschilt per individu.
Ik denk trouwens dat uiterlijk niets zegt, ponytail of niet, Steven Seagal had ook een ponytail, daar wil je ook niet mee sollen lijkt mij, gaat om hoe je van binnen bent, jij bent aardig mondig een koekie ben je zeer zeker niet, maar een alternatief zou zijn neem het allemaal met een korreltje zout.
Hij heeft x benen als hij rent, ... Dat kan echt niet, heeft afgedaan als held of stoer wat mij betreft.
Nee, ik wist ook niet dat dat mogelijk was maar schijnbaar kom jij even het tegendeel bewijzen.Als ik aan het white knighten ben (ik wist niet eens dat dat kon als vrouw🤣). Dan ben ik mij daar niet van bewust hoor. Gewoon zeggen, niets mis mee 😉
Kijk, dat broekentopic bijvoorbeeld. Ik deel je mening over wijde broeken. Maar om je mening kracht bij te zetten heb je hebt in no time over geaardheid, sexuele voorkeur en aandacht, zelfbeeld, iemand zijn persoonlijkheid enz. Dat zorgt er niet alleen voor dat hetgeen wat je te zeggen hebt vaak gemist wordt, maar ook dat dezelfde boodschap als een ander gewoon anders overkomt. En juist als je het ( onbewust? ) persoonlijk maakt, krijg je dat terug. Dus ik snap best als het voor jou lijkt alsof meerdere DBBers zo reageren.
Misschien zijn mijn biceps nog te klein, of wellicht moet ik mijzelf meer gaan verdiepen in plastische chirurgie. Er zal toch wel iets zijn waar ik nog mee kan compenseren?
En jij doet nooit aan overcompensatie wil je zeggen?