XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Nee, ik wist ook niet dat dat mogelijk was maar schijnbaar kom jij even het tegendeel bewijzen.

    Ik kan die zure kut van jou door mijn scherm heen ruiken. Wat denk je nou precies met deze post te bereiken? Je verwacht toch niet dat jij invloed gaat hebben op mijn manier van posten/denken. Gevalletje misplaatste zelfingenomenheid?


    Misschien zijn mijn biceps nog te klein, of wellicht moet ik mijzelf meer gaan verdiepen in plastische chirurgie. Er zal toch wel iets zijn waar ik nog mee kan compenseren?


    En jij doet nooit aan overcompensatie wil je zeggen?
    Nee, ik wist ook niet dat dat mogelijk was maar schijnbaar kom jij even het tegendeel bewijzen.

    Ik kan die zure kut van jou door mijn scherm heen ruiken. Wat denk je nou precies met deze post te bereiken? Je verwacht toch niet dat jij invloed gaat hebben op mijn manier van posten/denken. Gevalletje misplaatste zelfingenomenheid?


    Misschien zijn mijn biceps nog te klein, of wellicht moet ik mijzelf meer gaan verdiepen in plastische chirurgie. Er zal toch wel iets zijn waar ik nog mee kan compenseren?


    En jij doet nooit aan overcompensatie wil je zeggen?
    Hahahahaha, deze reactie is toch echt wel weer een pareltje
     
    Heerlijk dit.

    IMG-20200919-WA0011.jpg
    IMG-20200919-WA0007.jpg
    IMG-20200919-WA0002.jpg
    IMG-20200919-WA0013.jpg
     
    Looking forward! Hopelijk wordt het niet zo een kutkind waar je nergens mee kunt komen...
    Dat ligt toch echt aan je eigen opvoedskills. Van kleins af aan leren dat 'nee' ook echt NEE is en geen 'misschien' of Toch een 'ja'. :p Dan kom je al een heel eind wat (zeurend) kutkind betreft
     
    Dat ligt toch echt aan je eigen opvoedskills. Van kleins af aan leren dat 'nee' ook echt NEE is en geen 'misschien' of Toch een 'ja'. :p Dan kom je al een heel eind wat (zeurend) kutkind betreft
    Hoe weet jij dat?
     
    Dat ligt toch echt aan je eigen opvoedskills. Van kleins af aan leren dat 'nee' ook echt NEE is en geen 'misschien' of Toch een 'ja'. :p Dan kom je al een heel eind wat (zeurend) kutkind betreft
    Pak slaag krijgen of van langs krijgen met een slipper wilt ook wel eens helpen.
     
    Back
    Naar boven