ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook... Slaan kon ze nooit ivm pijn in de handen (reuma). Maar die slippers
Tot we ze terug gingen gooien![]()
Kom je me even pak slaag geven dan? Ik ben mijzelf al aan het vastbinden en heb de bal in mijn mond.In alle bescheidenheid, geen kutkinderen hier
Jij komt ff binnenvallen met je eigen tekortkomingen?![]()
GayKom je me even pak slaag geven dan? Ik ben mijzelf al aan het vastbinden en heb de bal in mijn mond.
Als je je kinderen fysiek wat aan doet faal je echt als ouder
Milf.
Hier in Eindhoven lopen mennekes van 13/14 jaar oud rond die al ‘een paar overvallen’ op hun naam hebben staan.
Stuk voor stuk jongeren waarvan de ouders geen idee hebben wat hun kinderen uitvreten.
Klopt, vandaar die spijt. Maar mijn kinderen hebben daar helemaal geen moeite mee en die begrijpen het. Ze waren ook wel stront vervelend lol.En toch is het zwaktebod als je je kind fysiek terecht moet wijzen.
Een mentale marteling is zoveel beter.En toch is het zwaktebod als je je kind fysiek terecht moet wijzen.
Ik heb vroeger ook aardig wat tikken gehad en je ziet wat het resultaat is.mishandelen is echt note done. Maar de generatie die na mij is opgegroeid hadden best af en toe een corrigerende tik mogen hebben. Hier in Eindhoven lopen mennekes van 13/14 jaar oud rond die al ‘een paar overvallen’ op hun naam hebben staan.
Stuk voor stuk jongeren waarvan de ouders geen idee hebben wat hun kinderen uitvreten.
#offtopic. Excuses.
Werkt meestal wel prima bij vrouwen
Not so sure about that mate, mental torture and starving your kids.Een mentale marteling is zoveel beter.
Of een paar dagen zonder eten zetten doet ook wonderen.
Die gezicht van jou zorgt al genoeg voor een mentale marteling. Laten we dat bij jou maar achterwege laten inderdaad.Not so sure about that mate, mental torture and starving your kids.
Die post was niet au serieux te nemen.Not so sure about that mate, mental torture and starving your kids.
En bij jou zit mentaal iets niet goed Tommie, en dat is niet om jou te treiteren maar gemeend.Die gezicht van jou zorgt al genoeg voor een mentale marteling. Laten we dat bij jou maar achterwege laten inderdaad.
Ow gelukkig lolDie post was niet au serieux te nemen.
Het eerder een poging tot humor.