AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.881
Bijna alles binnen over 2 weken gaat die naald erin

• #146.886
Als je je kinderen fysiek wat aan doet faal je echt als ouder

mishandelen is echt note done. Maar de generatie die na mij is opgegroeid hadden best af en toe een corrigerende tik mogen hebben. Hier in Eindhoven lopen mennekes van 13/14 jaar oud rond die al ‘een paar overvallen’ op hun naam hebben staan.
Stuk voor stuk jongeren waarvan de ouders geen idee hebben wat hun kinderen uitvreten.

#offtopic. Excuses.

• #146.888
Lekkere pulltraining gehad en heerlijk gefietst in het zonnetje :D

• #146.889
Ik heb 2 volwassen zoons. Die hebben ook wel eens een trap onder hun hol gekregen. Soms vertel ik ze wel eens dat ik daar spijt van heb. Dan zeggen ze: Waarom? Wij verdienden het, na zoveel keer waarschuwen nog niet luisteren.

• #146.890
En toch is het zwaktebod als je je kind fysiek terecht moet wijzen.

• #146.891
Hier in Eindhoven lopen mennekes van 13/14 jaar oud rond die al ‘een paar overvallen’ op hun naam hebben staan.
Stuk voor stuk jongeren waarvan de ouders geen idee hebben wat hun kinderen uitvreten.
093778EC-72F2-44CA-98E4-C63C5F4F2D1B.jpeg

• #146.894
mishandelen is echt note done. Maar de generatie die na mij is opgegroeid hadden best af en toe een corrigerende tik mogen hebben. Hier in Eindhoven lopen mennekes van 13/14 jaar oud rond die al ‘een paar overvallen’ op hun naam hebben staan.

#offtopic. Excuses.
Ik heb vroeger ook aardig wat tikken gehad en je ziet wat het resultaat is.

Een mentale marteling is zoveel beter.
Werkt meestal wel prima bij vrouwen

• #146.899
Terug
Naar boven