AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Looking forward! Hopelijk wordt het niet zo een kutkind waar je nergens mee kunt komen...
    Dat heb je zelf in de hand. Een harde les voor elke ouder. Jonge kinderen hun gedrag is een spiegel van jezelf. Dus als ze zich echt misdragen: kijk in de spiegel en vind de oplossing. Zo niet- wees tevreden met jezelf.

    oké, niet alles is opvoeding, maar 95% of meer wel.
     
    Dat heb je zelf in de hand. Een harde les voor elke ouder. Jonge kinderen hun gedrag is een spiegel van jezelf. Dus als ze zich echt misdragen: kijk in de spiegel en vind de oplossing. Zo niet- wees tevreden met jezelf.

    oké, niet alles is opvoeding, maar 95% of meer wel.
    Heb jij weleens een tik gehad?
     
    Kinderen slaan is wel 1 van de 2 beste manieren om te zorgen dat ze zich nooit mentaal ontwikkelen.
    Overdrijven is ook een vak, geloof dat de meesten wel eens een tik gekregen hebben, zijn die dan allemaal meteen maar retarded?
     
    Euj nee. Ja op straat. En uitgedeeld. Maar nee, in huis werd niet geslagen. Maar mijn ouders waren wel heel duidelijk en consequent. Er hoefde niet geslagen te worden want we wisten precies waar de grenzen lagen.
    Dat is keurig, maar je behoort wel tot de minderheid.
     
    Overdrijven is ook een vak, geloof dat de meesten wel eens een tik gekregen hebben, zijn die dan allemaal meteen maar retarded?
    Neen dat is verre van overdreven. Er zijn duidelijke verbanden tussen mishandeld worden als kind en een lager IQ. Ondervoeding is overigens ook zo'n manier.
     
    Neen dat is verre van overdreven. Er zijn duidelijke verbanden tussen mishandeld worden als kind en een lager IQ. Ondervoeding is overigens ook zo'n manier.
    Dat iemand vroeger weleens een tik gekregen heeft omdat men niet luisterde naar 100 keer waarschuwen of mishandeld worden is natuurlijk totaal verschillend hey. Overdrijven is ook een vak
     
    Dat iemand vroeger weleens een tik gekregen heeft omdat men niet luisterde naar 100 keer waarschuwen of mishandeld worden is natuurlijk totaal verschillend hey. Overdrijven is ook een vak
    Ook een tik is gewoon het bewijs van een slechte opvoeding. Vaak het einde van een poging om door psychologische mishandeling een bepaald gedrag te bereiken. Kinderen slaan gaat hen niet helpen.
     
    Dat is keurig, maar je behoort wel tot de minderheid.
    Mijn ouders waren niet rijk, maar wel oké. Dit is ook de reden dat ik nu redelijk goed terecht ben gekomen.

    Ben opgegroeid in een matige wijk waar veel mis ging. Tenminste: als ik met klasgenootjes van de basisschool moet tellen kan ik beter beginnen met wie er niet in de gevangenis heeft gezeten.

    Ikzelf vind het als kind best oké, als je sterk genoeg bent en een beetje leert vechten is het wel te doen. Het was wel vaak oorlog met de Marokkaantjes of Een familie Turken. Maar uiteindelijk wist iedereen hoe het er voor stond en was ik in de binnenstad veilig omdat ik al het tuig kende en mee gevochten had 😆. En dan kende je elkaar toch een soort van. Dus op de kermis kon ik gewoon rondlopen zonder gezeik. Best bijzonder.
     
    Laatst bewerkt:
    Ook een tik is gewoon het bewijs van een slechte opvoeding. Vaak het einde van een poging om door psychologische mishandeling een bepaald gedrag te bereiken. Kinderen slaan gaat hen niet helpen.
    Dan heeft het overgrote gedeelte van de wereld bevolking van een slechte opvoeding genoten en zijn retarded. Ik zie een tik geven ook als een vorm van zwakte maar jij overdrijft.
    Mijn ouders waren niet rijk, maar wel oké. Dit is ook de reden dat ik nu redelijk goed terecht ben gekomen.
    Dus mijn orders die mij ook wel eens een draai om m'n oren hebben gegeven zijn dit niet?? En ik ben niet goed terechtgekomen??
     
    Back
    Naar boven