Saus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 879
- Lengte
- 1m56
- Vetpercentage
- 18%
True that
zal je overal wel hebben.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True that
zal je overal wel hebben.
welke basisschool zat je, ik zat op westhoekWauww daar waar ene bro zijn duim heeft verloren ruim 20 jaar terug of praten we over wat anders?

Wauww daar waar ene bro zijn duim heeft verloren ruim 20 jaar terug of praten we over wat anders?![]()

Dat weet ik nog. Was die halve betonnen rand weggeblazen was het niet?Met dat vuurwerk bedoel je. Dat weet ik nog. Maar was meen ik in een zandbak in een speeltuintje. In de buurt van die kippenhok.
Is inderdaad zo'n 20 jaar geleden ja![]()
Dat weet ik nog. Was die halve betonnen rand weggeblazen was het niet?
In die flats daar kon je ook altijd zoveel kattenkwaad uithalen. In de winter slootje springen. Mis die tijden daar.Meende dat het daar was maargoed ik was ook 7 ofzo, mn broer was dr wel bijMet dat vuurwerk bedoel je. Dat weet ik nog. Maar was meen ik in een zandbak in een speeltuintje. In de buurt van die kippenhok.
Is inderdaad zo'n 20 jaar geleden ja![]()
Meende dat het daar was maargoed ik was ook 7 ofzo, mn broer was dr wel bij
Toevallig joh, grappig
Kan je fixen dat ik je een pbtje kan sturen?Dan zijn we elkaar vast eens tegen het lijf gelopen. Ik speelde vaker op het pleintje bij de snackbar. Ik was er nog bij toen ze die bulten geplaatst hadden. Ik ging destijds vaak met Ali om, broertje van Erren. Die wonen er nog steeds. Of Gianni. Weet niet of je ze toevallig kent.

Smooth!

Groot gelijk, ik zou ook met mij gaan.
Nee

Sticker voor je pensMijn foodbaby en ik zijn net een heerlijk rondje gaan hardlopen.
Dank u vanwege mijn pens! Ze zal hem met plezier dragen.