XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Fiets ik speciaal naar de Aldi (en omdat cardio) omdat ze daar Vitamine C vet goedkoop hadden (Lucovitaal, 100 tabs , € 1,89). Weer uitverkocht. Nog wel wat goedkoops op de kop kunnen tikken. 10 eiwitrepen voor 2 euri, best lekker zijn ze. Macro's wel oke, ook wel suikers, maar alleen maar goed post-wo.
    Bekijk bijlage 504366
    Brinta :heart: :p
     
    Fiets ik speciaal naar de Aldi (en omdat cardio) omdat ze daar Vitamine C vet goedkoop hadden (Lucovitaal, 100 tabs , € 1,89). Weer uitverkocht. Nog wel wat goedkoops op de kop kunnen tikken. 10 eiwitrepen voor 2 euri, best lekker zijn ze. Macro's wel oke, ook wel suikers, maar alleen maar goed post-wo.
    Bekijk bijlage 504366
    Balen!
    Ja ik ken ze, ben er ook wel Over te spreken. Zal dus vanavond eens kijken hoe het met de voorraad bij de Aldi hier staat 🤣
     
    Op woensdagavond lezen dat je als Zuid-Hollander Persona non grata bent in België en Duitsland en donderdag toch gewoon lekker gaan, hihi. :eyebrow:

    Living on the edge baby :booty:
     
    ProudPizza Shadow Project
    20200921_145738.jpg
     
    Complimenten gekregen na een 'ingewikkelde' injectie, van de verpleegkundige en patiënt.

    Feelsgoodman.mp3
    Bedankt voor de trenjectie, helemaal geen PIP. :thumbs:
     
    Zijn er mensen die hier bij biggym trainen? Ik zie zoveel video’s van mensen dat het altijd rustig is maar dat kan toch bijna niet met zo’n groot pand?
     
    Zijn er mensen die hier bij biggym trainen? Ik zie zoveel video’s van mensen dat het altijd rustig is maar dat kan toch bijna niet met zo’n groot pand?
    overdag is altijd vrij rustig, altijd wel plek. 's avonds is het wel drukker, maar dan nog is het zo groot dat je wel uit de voeten kunt (groningen)
     
    Back
    Naar boven