AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Na 4381€ totaal gespend te hebben heb ik eindelijk mijn pasje

    image.jpg
     
    Zijn er mensen die hier bij biggym trainen? Ik zie zoveel video’s van mensen dat het altijd rustig is maar dat kan toch bijna niet met zo’n groot pand?
    Volgens mij trainen vntl en Ron-nie in Den Helder.

    Waar is Ron trouwens gebleven. @AAno_05072020 zie ik, weg van het forum. Jammer.
     
    zojuist gebeld met de mededeling dat ik het assessment voor mijn volgende functie positief heb afgerond

    maandag een 2e gesprek met de HR-manager en de tip gekregen om alvast te gaan kijken voor een pak, kan niet wachten om te starten aangezien ik sinds corona een rotstart heb gemaakt bij mijn huidige werkgever..

    wist trouwens niet dat assessments voor bepaalde functies echt een ding zijn geworden, kreeg een vragenlijst van 300 vragen in 3 delen: intelligentietest, persoonlijkheidstest en drijfverentest

    om hier even op terug te komen!

    zojuist gebeld.. eerste gesprek positief, assessment positief, 2e gesprek positief

    per 1 november kan ik aan de slag :) contract opzeggen bij mijn huidige werkgever en per 1 november mag ik bij mijn nieuwe werkgever aan de slag

    grappig hoe het kan lopen! 2 jaar geleden sollicitatiegesprek bij dit bedrijf en toen kreeg ik te horen dat ik commercieel gezien nog niet ver genoeg ben, nu kan ik dus aan de slag!
     
    om hier even op terug te komen!

    zojuist gebeld.. eerste gesprek positief, assessment positief, 2e gesprek positief

    per 1 november kan ik aan de slag :) contract opzeggen bij mijn huidige werkgever en per 1 november mag ik bij mijn nieuwe werkgever aan de slag

    grappig hoe het kan lopen! 2 jaar geleden sollicitatiegesprek bij dit bedrijf en toen kreeg ik te horen dat ik commercieel gezien nog niet ver genoeg ben, nu kan ik dus aan de slag!
    Dat is supergoed nieuws! Gefeliciteerd!!
     
    • Heart
    Waarderingen: hk95
    Na 4381€ totaal gespend te hebben heb ik eindelijk mijn pasje

    Bekijk bijlage 504479

    dik 4k, ik heb het relatief rustig aan(door wachtlijst wel) gedaan en had vrij dure lessen en was €1800 ofzo kwijt.
    Wel alles in 1x gehaald.

    Hoe vaak ben jij gezakt, 12x?
     
    Back
    Naar boven