XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #147.642
de enige 2 redenen waarom ik blij ben dat ik nog Facebook heb is enerzijds in contact blijven met mijn familie in het buitenland en anderzijds het lezen van/reageren op reacties onder posts

wat kunnen sommige reacties mijn dag toch opfleuren, sommige mensen hebben het IQ van een plank

• Like
Waarderingen: BB_
  • #147.643
de enige 2 redenen waarom ik blij ben dat ik nog Facebook heb is enerzijds in contact blijven met mijn familie in het buitenland en anderzijds het lezen van/reageren op reacties onder posts

wat kunnen sommige reacties mijn dag toch opfleuren, sommige mensen hebben het IQ van een plank
Het kanaal van @Galen (de Peterbond volgens mij) bevat veel interessante content.

• #147.646
  • #147.648
nice, wanneer volgt het ontgroeningsritueel waar je het op facebook messenger over had?
Staat even in de koelkast tot dat orgies ehh groepsbijeenkomsten van meer dan 30 personen in een kleine warme klamme ruimte weer zijn toegestaan.

• #147.651
Net heelhuids thuisgekomen na een helse rit op de motor van Zeeland naar Amstelveen (135km) door de regen. Meerdere omleidingen, wegafsluitingen, 1x afgesneden door een vrachtwagen, 1x bijna aangereden door een auto die een brakecheck kreeg van een busje.

Allemaal dwazen op de weg.

Maar nu, na 4 dagen op en neer rijden in de regen, lekker 4 dagen vrij. Hatsekidee.

Laatst bewerkt:
  • #147.652
Net heelhuids thuisgekomen na een helse rit op de motor van Zeeland naar Amstelveen (135km) door de regen. Meerdere omleidingen, wegafsluitingen, 1x afgesneden door een vrachtwagen, 1x bijna aangereden door een auto die een brakecheck kreeg van een busje.

Allemaal dwazen op de weg.

Maar nu, na 4 dagen op een neer rijden in de regen, lekker 4 dagen vrij. Hatsekidee.

Soms, heel soms, is het openbaar vervoer minder erg dan reizen met de motor. Toen het een keer nat sneeuwde en ik een cursus deed in Utrecht wist ik weer waarom: de cursusleider was wel op de motor en stond voor de klas met een kletsnat kruis.

• #147.653
Tijd om eens goed te ontspannen en het weekend aan te breken met een goede sigaar en een heerlijke cognac.
20201009_232333.jpg

• #147.654
Soms, heel soms, is het openbaar vervoer minder erg dan reizen met de motor. Toen het een keer nat sneeuwde en ik een cursus deed in Utrecht wist ik weer waarom: de cursusleider was wel op de motor en stond voor de klas met een kletsnat kruis.
Kheb echt een grafhekel aan het OV. Maar desondanks maakt dat in dit geval niet veel uit. Het is geen optie om deze rit met het OV te doen, dan ben ik 4 uur onderweg.
Screenshot_20201009-233524_Maps.jpg

Kheb gelukkig een goed regenpak dus ik blijf droog. Alleen ontzettende koude klauwen.

Het is eigenlijk best een lekker ritje zolang het weer niet al te slecht is.

Laatst bewerkt:
  • #147.655
Classified information: er bestaan waterdichte handschoenen (hoewel mijn gloednieuwe Alpine Stars Drystar gisteren bleken door te slaan). Zelf maak slechts bij hoge uitzondering gebruik van de trein. Een keer dacht ik slim te zijn en reisde eerste klas om het gepeupel te vermijden; maar dat treinstel stroomde toen vol met niet-betalende voetbalhooligans. Zat ik daar in mijn nette pak tussen.

• #147.656
Classified information: er bestaan waterdichte handschoenen (hoewel mijn gloednieuwe Alpine Stars Drystar gisteren bleken door te slaan). Zelf maak slechts bij hoge uitzondering gebruik van de trein. Een keer dacht ik slim te zijn en reisde eerste klas om het gepeupel te vermijden; maar dat treinstel stroomde toen vol met niet-betalende voetbalhooligans. Zat ik daar in mijn nette pak tussen.
I know, kheb nu nog mijn all season handschoenen aan. Ik hoorde laatst dat je ook een soort van regenhoesje voor je handschoenen hebt zodat ze droog blijven. Kmoet me eens verdiepen in de opties nu het nog niet al te koud is.

• #147.657
De 2 grootste pokke mong*len van DBB liggen in de clinch met elkander :cheer:

• #147.660
I know, kheb nu nog mijn all season handschoenen aan. Ik hoorde laatst dat je ook een soort van regenhoesje voor je handschoenen hebt zodat ze droog blijven. Kmoet me eens verdiepen in de opties nu het nog niet al te koud is.
Die plastic overhandschoenen droegen we in de jaren 1980. Tegenwoordig is alles waar Goretex op staat bijna zeker waterdicht. Ik moest natuurlijk weer Drystar kopen, dat materiaal krijgt wisselende recensies. Mijn winterhandschoenen zijn wel waterproof.

Terug
Naar boven