XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat denk jij dat de gemiddelde stage opbrengt? Zelfs met hbo of uni is de gemiddelde stagevergoeding niet echt veel. Volgens mij zijn er zelfs stages waar je amper wat krijgt en al blij met zijn dat je stage mag lopen.
    Geen idee, heb nog nooit stage gelopen, maar;
    Denk dat het salaris van een beveiliger niet veel hoger ligt dan dat :(.
     
    Geen idee, heb nog nooit stage gelopen, maar;
    Denk dat het salaris van een beveiliger niet veel hoger ligt dan dat :(.
    Alleen beveiligers met 10 jaar werkervaring verdienen lekker. Maar dit werk is wel tot je 70e vol te houden hoor
     
    Ik heb vruuger 8 maanden stage gelopen en kreeg helemaal niks. Ik was blij dat ik een stageplaats had.
    Ik kreeg aan het eind wel een envelop met een leuk bedrag erin, dat was wel sportief van het bedrijf.
    vooral dit. wij moesten "vroeger" ook stage lopen. 20 weken lang 40u. ik wou dat ik een tientje kreeg voor elk uur dat ik geld aan het verdienen was voor mijn stage bedrijf.

    als ik zelfs de jongens bij ons bedrijf zie die stage lopen, die krijgen voor een beetje de vloer vegen en in de weg lopen al 300 in de maand.
    ze vinden het nog weinig ook voor 2 dagen in de week.
     
    Alleen beveiligers met 10 jaar werkervaring verdienen lekker. Maar dit werk is wel tot je 70e vol te houden hoor
    Zolang je er maar plezier in hebt ;).


    Al vraag ik me af tot in hoeverre dat opgaat als je het al omschrijft als "vol te houden."
     
    Gym time:cool:
    IMG_20201023_094407.jpgIMG-20201023-WA0002.jpegIMG_20201023_100448.jpg16034368728743922097460664887232.jpg
     
    Nee met zo'n slot zit je wel veilig B
     
    uurloon bewakingsagent in Nederland is vrij triestig : 12.88 eur tenzij leidinggevende / postoverste
    In België: 14.2 eur aanvangstloon en 14.99 eur bij vaste tewerkstelling.
    Ik werk aan SQ tarief dus dat is 15 eur/uur.

    Tegenwoordig worden er nog weinig vaste contracten aangeboden bij ons, enkel tijdelijk.
    Meestal voorafgaand aan een proefperiode van 3 maand. Meestal ook genoeg om te zien of ze het juiste profiel hebben.
     
    Ik heb vruuger 8 maanden stage gelopen en kreeg helemaal niks. Ik was blij dat ik een stageplaats had.
    Ik kreeg aan het eind wel een envelop met een leuk bedrag erin, dat was wel sportief van het bedrijf.
    Bij de Albert Heijn toen ik stage liep kreeg ik alleen op de laatste dag van mijn stage een bosje bloemen en een mona pudding als bedankje voor mijn harde inzet. Ik kreeg liever niets want ik wou die bloemen echt voor z’n smoel gooien
     
    Geen idee, heb nog nooit stage gelopen, maar;
    Denk dat het salaris van een beveiliger niet veel hoger ligt dan dat :(.
    Wat denk jij dat de gemiddelde stage opbrengt? Zelfs met hbo of uni is de gemiddelde stagevergoeding niet echt veel. Volgens mij zijn er zelfs stages waar je amper wat krijgt en al blij met zijn dat je stage mag lopen.
    Een oud collega wilt arts worden en moet 50 uur per week onbetaald stage lopen maar woont daarnaast op zich zelf dus hoe die dat financieel gaat regelen, geen idee
     
    Back
    Naar boven