Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #148.141
100% zeker dat die opschept, 1 zou het sws al bruto moeten zijn maar omdat je dan meerdere baantjes hebt hou je geen f**k over(Kan maar bij 1 loonheffing invullen).

En 2 het salaris van AH staat online en daar kom je nooit op 15+ per uur op zijn leeftijd.

1603373882253.png

• #148.142
100% zeker dat die opschept, 1 zou het sws al bruto moeten zijn maar omdat je dan meerdere baantjes hebt hou je geen f**k over(Kan maar bij 1 loonheffing invullen).

En 2 het salaris van AH staat online en daar kom je nooit op 15+ per uur op zijn leeftijd.

1603373882253.png
Tenzij je bij de statiegeldautomaat steeds naar achteren loopt om lege kratjes er opnieuw doorheen te doen.

• #148.143
Tenzij je bij de statiegeldautomaat steeds naar achteren loopt om lege kratjes er opnieuw doorheen te doen.
Blijft grappig om te doen, vooral als 16 jarige.

1603373882253.png
Die kloppen niet helemaal.

• #148.147
Misschien wat toeslagen gepakt bij postnl + andere functie inschaling bij AH dan zou het goed kunnen :).
E17,5 per uur voor ongeschoold werk. :emo:
Ventje zit hier gewoon zijn psychoses te delen op dit forum. Net als al die mooie meisjes die zoveel aandacht voor hem hebben. Of die dates waarin hij wordt opgehaald in een Range Rover. Of bae waarvoor hij koekjes moet kopen.

• #148.148

1603373882253.png
Gaf hij niet eerder aan dat dat zo'n 10 euro was? Dan had hij nog 16 uur om 280 euro te verdienen. Ik weet in ieder geval dat ze je dat bij de Appie niet gaan betalen.
Of zou hij een beetje aan het opscheppen zijn? ;)
Appie 11,36€ Bruto per uur maar dan all-in dus 32% erbij (extra gemaakte uren direct uitbetaald, vakantiegeld uitbetaald)

postnl 11,40€ per uur. Nachttoeslag 30% avond toeslag 20%

stage doe ik geen moer dus slapend rijk worden 10,40€ per uur

• #148.153
155kg gesquat en er later achter gekomen dat het rek max 150 aankon 😰

• #148.158
Laatst bewerkt:
  • #148.159
Ik kan me niet voorstellen dat een van die baantjes 15 euro per uur of meer oplevert eigenlijk.
Bij Aldi verdien je netto op 22 jarige leeftijd 13+ eu p/u zonder bonussen of premies. Dus 15 eu is wel haalbaar voor een bijbaantje lijkt mij.

• #148.160
Voor een tientje per uur zou ik ook niet meer uitvoeren dan dat
Wat denk jij dat de gemiddelde stage opbrengt? Zelfs met hbo of uni is de gemiddelde stagevergoeding niet echt veel. Volgens mij zijn er zelfs stages waar je amper wat krijgt en al blij met zijn dat je stage mag lopen.

Terug
Naar boven