Vardy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 435
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij je bij de statiegeldautomaat steeds naar achteren loopt om lege kratjes er opnieuw doorheen te doen.100% zeker dat die opschept, 1 zou het sws al bruto moeten zijn maar omdat je dan meerdere baantjes hebt hou je geen f**k over(Kan maar bij 1 loonheffing invullen).
En 2 het salaris van AH staat online en daar kom je nooit op 15+ per uur op zijn leeftijd.
![]()
Blijft grappig om te doen, vooral als 16 jarige.Tenzij je bij de statiegeldautomaat steeds naar achteren loopt om lege kratjes er opnieuw doorheen te doen.
Die kloppen niet helemaal.100% zeker dat die opschept, 1 zou het sws al bruto moeten zijn maar omdat je dan meerdere baantjes hebt hou je geen f**k over(Kan maar bij 1 loonheffing invullen).
En 2 het salaris van AH staat online en daar kom je nooit op 15+ per uur op zijn leeftijd.
![]()
Blijft grappig om te doen, vooral als 16 jarige.
Die kloppen niet helemaal.
Misschien wat toeslagen gepakt bij postnl + andere functie inschaling bij AH dan zou het goed kunnenNiet helemaal nee, Zou iets veroudert zijn maar ze zouden vast niet in 5 jaar of iets 60% loonsverhoging hebben gehad.
.E17,5 per uur voor ongeschoold werk.Misschien wat toeslagen gepakt bij postnl + andere functie inschaling bij AH dan zou het goed kunnen.
100% zeker dat die opschept, 1 zou het sws al bruto moeten zijn maar omdat je dan meerdere baantjes hebt hou je geen f**k over(Kan maar bij 1 loonheffing invullen).
![]()
Appie 11,36€ Bruto per uur maar dan all-in dus 32% erbij (extra gemaakte uren direct uitbetaald, vakantiegeld uitbetaald)Gaf hij niet eerder aan dat dat zo'n 10 euro was? Dan had hij nog 16 uur om 280 euro te verdienen. Ik weet in ieder geval dat ze je dat bij de Appie niet gaan betalen.
Of zou hij een beetje aan het opscheppen zijn?![]()
En dat maakte je dag goed? Kolere, dan heb ik elke dag een goede dag. Of in ieder geval een goede ochtend.
Meerdere keren per dagEn dat maakte je dag goed? Kolere, dan heb ik elke dag een goede dag. Of in ieder geval een goede ochtend.
Voor een tientje per uur zou ik ook niet meer uitvoeren dan dat
155kg gesquat en er later achter gekomen dat het rek max 150 aankon 😰
Voor een tientje per uur zou ik ook niet meer uitvoeren dan dat
Was met de auto, was te ver fietsen .Mooi, maar erg ver ben je niet gekomen op die mountainbike.
Gebruik de MTB enkel voor gym en boodschappen. 
Bij Aldi verdien je netto op 22 jarige leeftijd 13+ eu p/u zonder bonussen of premies. Dus 15 eu is wel haalbaar voor een bijbaantje lijkt mij.Ik kan me niet voorstellen dat een van die baantjes 15 euro per uur of meer oplevert eigenlijk.
Wat denk jij dat de gemiddelde stage opbrengt? Zelfs met hbo of uni is de gemiddelde stagevergoeding niet echt veel. Volgens mij zijn er zelfs stages waar je amper wat krijgt en al blij met zijn dat je stage mag lopen.Voor een tientje per uur zou ik ook niet meer uitvoeren dan dat