Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

• zwe

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
Af en toe eens geestverruimend middeltje moet kunnen.
Wat je ding ook is.
Of het nu alcohol of heroïne is maakt niet uit.
Zolang je maar geen problematisch gebruiker bent of een misbruiker.

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Ben ook verslavings gevoelig en ook daadwerkelijk geweest maar nooit problemen met drank,ghb,coke oid gehad wel met speed en wiet.

Love speed en nu nog steeds als ik er alleen al aan denk ga alleen niet weer me hele leven er aan verneuken.
Verstandig. Zeker in combinatie met steroids zijn uppers echt fucked. Ik heb al weer spijt dat ik in aanraking ben gekomen met dexa.

Wiet an sich was alleen in het begin leuk imo(vreetkick, lachkick etc), maar na een tijdje zit je alleen beetje levenloos voor je uit te staren. Maar in combinatie met mdma en speed was het wel echt magisch.

Jespertie

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2016
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Verstandig. Zeker in combinatie met steroids zijn uppers echt fucked. Ik heb al weer spijt dat ik in aanraking ben gekomen met dexa.

Wiet an sich was alleen in het begin leuk imo(vreetkick, lachkick etc), maar na een tijdje zit je alleen beetje levenloos voor je uit te staren. Maar in combinatie met mdma en speed was het wel echt magisch.
100% dit

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Nee dat niet maar ze waardeert het dat ze mij kan vertrouwen en niet bang hoeft te zijn dat ik stiekem achter haar rug om met andere vrouwen bezig ben.......

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Waarom koop je dan een pakje peuken?

Rookt die meisje van je ook?
Ik ga bijna nooit op stap maar als ik dat doe rook ik wel eenmalig een sigaretje of 3 en met whiskey ofzo erbij maar de volgende dag herhaal ik mijn dieet weer zonder sigaret/drank cravings.

ze rookt maar wilt wel stoppen alleen is dat heel lastig voor haar

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Nee dat niet maar ze waardeert het dat ze mij kan vertrouwen en niet bang hoeft te zijn dat ik stiekem achter haar rug om met andere vrouwen bezig ben.......

Suggereer je daarmee dat ik dat wel doe?

Snap het vetrouwen wel als ik denk aan je neus en die inktvlekken van je.

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Je voelt je wel aangesproken hey camel toe, waar rook is is vuur lol

Niet echt. Maar je doet alsof dat heel bijzonder is terwijl dat vanzelfsprekend hoort te zijn, vandaar. Heb je eigenlijk een achterstand? 52 jaar is het toch?

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Niet echt. Maar je doet alsof dat heel bijzonder is terwijl dat vanzelfsprekend hoort te zijn, vandaar. Heb je eigenlijk een achterstand? 52 jaar is het toch?
Jouw reacties zeggen mij al genoeg.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Ik had gisteren mijn mobiel bij me bij het mountainbiken, om 112 te kunnen bellen als ik weer last van mijn hart krijg. Bij thuiskomst bleek de telefoon op slot te zitten en gaf om de 5 seconde of zo een melding die ik niet ken. Word ik vandaag gebeld door een vriendin, dat ik haar gebeld had. Ontkennen hielp niet en nu heb ik een date voor later deze week. Zou god toch bestaan?

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Ik had gisteren mijn mobiel bij me bij het mountainbiken, om 112 te kunnen bellen als ik weer last van mijn hart krijg. Bij thuiskomst bleek de telefoon op slot te zitten en gaf om de 5 seconde of zo een melding die ik niet ken. Word ik vandaag gebeld door een vriendin, dat ik haar gebeld had. Ontkennen hielp niet en nu heb ik een date voor later deze week. Zou god toch bestaan?

ik ben trots

mrcactus

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
12 mei 2019
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
15%