XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #148.862
Die mist heeft ook wel wat
20201111_054159.jpg

• #148.863
Morgen eerste werkdag van de maand.
Gaat goed doen even uit huis zijn.

• #148.864
Weet iemand of de apparaten van Big Gym, gemaakt zijn voor kortere atleten ?
Zowel de hack squat, als de leg press, voelen klein, bij de hack squat, heb ik de neiging om mijn voeten tot of over de bovenrand te plaatsen.
De leg press kom ik nauwelijks tot 90 graden :dunno:
Geen idee. De lat pull is volgens mij gemaakt voor mensen van 180+ met de verhoudingen van een aap

• #148.866
Geen idee. De lat pull is volgens mij gemaakt voor mensen van 180+ met de verhoudingen van een aap
Bedankt voor het compliment. De bar hangt bij de lat pull precies zo hoog dat er nog net druk op staat. Hoef me alleen maar wat uit te rekken om het gewicht te pakken.

En ja, lange armen. Daar wordt het trouwens niet Perse lichter van (momentarm f=m*a)

• #148.868
Echt hé, bij dat soort dingen moet ik ook altijd op het bankje staan om het te kunnen pakken. Beide legpresses moet ik met mijn tenen van de haak af duwen, daarna kan ik mijn voeten pas positioneren. Een rug apparaat (juist zo'n fijne plateloaded) kan ik alleen unilateraal pakken omdat mijn armen te kort zijn om beide handvaten te pakken. Kan nog wel even doorgaan..
Voel me echt midget

• #148.869
Echt hé, bij dat soort dingen moet ik ook altijd op het bankje staan om het te kunnen pakken. Beide legpresses moet ik met mijn tenen van de haak af duwen, daarna kan ik mijn voeten pas positioneren. Een rug apparaat (juist zo'n fijne plateloaded) kan ik alleen unilateraal pakken omdat mijn armen te kort zijn om beide handvaten te pakken. Kan nog wel even doorgaan..
Voel me echt midget
Naaldhakken aan naar de gym.

• #148.870
I feel you, girls :sad:

• Heart
Waarderingen: Saus
  • #148.874
Voel me echt midget
Voortaan de stang eruit halen zodat er geen gewichten aan hangt, zakt ie automatisch 😜

• Wow
Waarderingen: Saus
Terug
Naar boven