- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Nice thanks, even kijken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee. De lat pull is volgens mij gemaakt voor mensen van 180+ met de verhoudingen van een aapWeet iemand of de apparaten van Big Gym, gemaakt zijn voor kortere atleten ?
Zowel de hack squat, als de leg press, voelen klein, bij de hack squat, heb ik de neiging om mijn voeten tot of over de bovenrand te plaatsen.
De leg press kom ik nauwelijks tot 90 graden![]()
Plottwist, het is(was) witte chocola.
Bedankt voor het compliment. De bar hangt bij de lat pull precies zo hoog dat er nog net druk op staat. Hoef me alleen maar wat uit te rekken om het gewicht te pakken.Geen idee. De lat pull is volgens mij gemaakt voor mensen van 180+ met de verhoudingen van een aap
Echt hé, bij dat soort dingen moet ik ook altijd op het bankje staan om het te kunnen pakken. Beide legpresses moet ik met mijn tenen van de haak af duwen, daarna kan ik mijn voeten pas positioneren. Een rug apparaat (juist zo'n fijne plateloaded) kan ik alleen unilateraal pakken omdat mijn armen te kort zijn om beide handvaten te pakken. Kan nog wel even doorgaan..Geen idee. De lat pull is volgens mij gemaakt voor mensen van 180+ met de verhoudingen van een aap
Naaldhakken aan naar de gym.Echt hé, bij dat soort dingen moet ik ook altijd op het bankje staan om het te kunnen pakken. Beide legpresses moet ik met mijn tenen van de haak af duwen, daarna kan ik mijn voeten pas positioneren. Een rug apparaat (juist zo'n fijne plateloaded) kan ik alleen unilateraal pakken omdat mijn armen te kort zijn om beide handvaten te pakken. Kan nog wel even doorgaan..
Voel me echt midget
Jou ook, no worries

Te korte armen voor parkeerkaartje, heb je daar ook een oplossing voor?
Voortaan de stang eruit halen zodat er geen gewichten aan hangt, zakt ie automatisch 😜Echt hé, bij dat soort dingen moet ik ook altijd op het bankje staan om het te kunnen pakken. Beide legpresses moet ik met mijn tenen van de haak af duwen, daarna kan ik mijn voeten pas positioneren. Een rug apparaat (juist zo'n fijne plateloaded) kan ik alleen unilateraal pakken omdat mijn armen te kort zijn om beide handvaten te pakken. Kan nog wel even doorgaan..
Voel me echt midget
Ik gebruik om me rug te krabben vaak een pollepel misschien werkt dat ook voor parkeerkaartjes?Te korte armen voor parkeerkaartje, heb je daar ook een oplossing voor?
Te korte armen voor parkeerkaartje, heb je daar ook een oplossing voor?

Ik gebruik om me rug te krabben vaak een pollepel misschien werkt dat ook voor parkeerkaartjes?
Spreekt uit ervaring?zo'n grijptang die je bij werkstraf krijgt wanneer je afval moet rapen is een oplossing