MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #148.901
Latt pulldown doen met een handvat en dan de karbijnhaak niet door de ring halen, maar door het handvat zelf. Scheelt weer een paar centimeter en meestal net genoeg voor een volledige ROM.

1605109412093.png
Dat doe ik al :roflol:

• #148.903
Op de grond zitten werkt prima.

• #148.905
  • Like
Waarderingen: Apw
  • #148.906
Bij big gym (matrix) wilde het wel met die lussen, maar in de gyms waar ik nu train nog nergens (eentje is Hammer strength iig)
Ik wou net zeggen in big gym moet je wel genoeg rom kunnen maken. Maar andere merken is het echt drama zelfs met 188 al.

• #148.910
Nja, zullen we ruilen als ik economy+ naar de USA moet vliegen? Dat is echt de hel als je langer dan 1,80 bent.... Voordeel: voorlopig hoef ik even niet naar Amerika.
Ben 1,89 m en vind het allemaal wel meevallen. Misschien als je > 1,95 m of naast een dikke Amerikaan zit. Je stelt je een beetje aan, tenzij je echt lang bent. Heb alleen economy gereisd, is economy+ ruimer?

Naar Zuid-/Oost-Europa met de auto op de achterbank is heel wat krapper.

• #148.911
Ben 1,89 m en vind het allemaal wel meevallen. Misschien als je > 1,95 m of naast een dikke Amerikaan zit. Je stelt je een beetje aan, tenzij je echt lang bent. Heb alleen economy gereisd, is economy+ ruimer?

Naar Zuid-/Oost-Europa met de auto op de achterbank is heel wat krapper.
Economy plus is ruimer. Maar ik vind lange vluchten echt hels. Ik kom net 3-4 cm tekort om mijn knieën te strekken en te slapen.

• #148.912
Economy plus is ruimer. Maar ik vind lange vluchten echt hels. Ik kom net 3-4 cm tekort om mijn knieën te strekken en te slapen.
Slapen kan ik sowieso niet. Strekken economy ook niet. Lange vluchten zijn niet ideaal nee, maar er zijn ergere dingen . Met een mondkapje op is ook niet ideaal trouwens.

• #148.913
Slapen kan ik sowieso niet. Strekken economy ook niet. Lange vluchten zijn niet ideaal nee, maar er zijn ergere dingen . Met een mondkapje op is ook niet ideaal trouwens.
Er zijn zeker ergere dingen. Maar ik vind het echt irritant. Zeker omdat ik daarna vaak aan het werk wil/moet.

• #148.916
Niet heel veel. Acute blinde darmontsteking was minder comfortabel, tot ik in het ziekenhuis was. En aangevallen worden door een nest horzels was ook vervelend. Maar verder....ik heb botten gebroken en toen was het minder erg.

Ik vond het bij -25 kamperen boven de poolcirkel prettiger dan met delta naar Minneapolis.

• #148.918
werktijden van 22:45-06:15 is veranderd naar 18:45-03:15
nieuwe werklocatie is 5 minuten rijden vanuit me huis en hopelijk gaat slapen dan zonder struggels

Terug
Naar boven