XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #148.881
Philip Plein of Gucci.

Nee ik vind zelf:
Rogue, GorillaWear, Axe & Sledge of gewoon simpel Nike Dri Fit wel dope.
Odlo vind ik ook echt geweldig. Wel duur, eigenlijk hardloopkleding, dus supergoed ventilerend, geen schurende naden etc. Ik heb ook wat Under armour, dat is wel oke en asics, nike. Maar ik kies eigenlijk altijd mijn odlo shirtjes en broeken, die zitten het beste. En bjorn borg sportondergoed eronder. Niets irritanter dan een katoenen boxer als je een beetje zweet.

Oja, met hardlopen draag ik dus een legging met dit weer. En als je dat een probleem vindt - je houdt me toch niet bij :P

• #148.882
ik heb ook problemen met de lat pulldown.. kan geen volledige rom maken want dan zitten de gewichten alweer op elkaar :(

• #148.886
@Shadow Project als je ooit voor kunstof kozijnen plus deur gaat ik weet een goed bedrijf.

kijk die sleutel gek. :p
20201111_141557.jpg
Iedereen met een beetje zelfrespect laat aluminium kozijnen plaatsen.

• #148.893
ik heb ook problemen met de lat pulldown.. kan geen volledige rom maken want dan zitten de gewichten alweer op elkaar :(
Het is bij mij 1,94 ook echt net op het randje. Klein beetje achterover hangen is voldoende om wél volledige ROM te maken.

• #148.894

Het is bij mij 1,94 ook echt net op het randje. Klein beetje achterover hangen is voldoende om wél volledige ROM te maken.

Latt pulldown doen met een handvat en dan de karbijnhaak niet door de ring halen, maar door het handvat zelf. Scheelt weer een paar centimeter en meestal net genoeg voor een volledige ROM.

1605109412093.png

• #148.895
Echt hé, bij dat soort dingen moet ik ook altijd op het bankje staan om het te kunnen pakken. Beide legpresses moet ik met mijn tenen van de haak af duwen, daarna kan ik mijn voeten pas positioneren. Een rug apparaat (juist zo'n fijne plateloaded) kan ik alleen unilateraal pakken omdat mijn armen te kort zijn om beide handvaten te pakken. Kan nog wel even doorgaan..
Voel me echt midget
Hahahhaha herkenbaar! Of matten in de legpress omdat die anders niet diep genoeg kan.
Met de lat pull ga ik eraan 'hangen' en laat ik mij hangend in dat bankje zakken :o

• #148.896
Hahahhaha herkenbaar! Of matten in de legpress omdat die anders niet diep genoeg kan.
Met de lat pull ga ik eraan 'hangen' en laat ik mij hangend in dat bankje zakken :o
Nja, zullen we ruilen als ik economy+ naar de USA moet vliegen? Dat is echt de hel als je langer dan 1,80 bent.... Voordeel: voorlopig hoef ik even niet naar Amerika.

• #148.899
Latt pulldown doen met een handvat en dan de karbijnhaak niet door de ring halen, maar door het handvat zelf. Scheelt weer een paar centimeter en meestal net genoeg voor een volledige ROM.

1605109412093.png
Lol meesterlijk. Ik mis echt een of twee centimeter rom als ik unilateraal pulldowns doe met zo'n handvat. Misschien dat het zo wel werkt.

• Heart
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven