- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
a tokkie*** 🥰
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
a tokkie*** 🥰
zat nog te twijfelen tussen die 2Boeie bent een tokkie
Als het woord erna begint met een klinker (vowel) (of je het zo uitspreekt door een stille medeklinker) is het an.
Zo de Sint is weer opgedonderd. Gezellig allemaal, maar kolere wat worden kinderen vervelend van dit soort stress.
Kind kan de was doenAls het woord erna begint met een klinker (vowel) (of je het zo uitspreekt door een stille medeklinker) is het an.

Die, dit, deze meisje.Kind kan de was doen
Snap ook niet hoe mensen het verschil tussen then/than en your/you're niet uit elkaar kunnen halen.
Gewoon vertellen dat die homo nep is ben je meteen van die kolere gezeik af. Deden mijn ouders vroeger ook. Voelde me als kind toen wel de Messias op school, omdat ik het als één van de enige wist. Twee vliegen in een klap.Zo de Sint is weer opgedonderd. Gezellig allemaal, maar kolere wat worden kinderen vervelend van dit soort stress.
Gaan we ook doen. Jongste dochter gaan we het vertellen. Maar vlak voor het feest konden we echt niet maken.Gewoon vertellen dat die homo nep is ben je meteen van die kolere gezeik af. Deden mijn ouders vroeger ook. Voelde me als kind toen wel de Messias op school, omdat ik het als één van de enige wist. Twee vliegen in een klap.
Zo voel je je nu nog steeds toch?Gewoon vertellen dat die homo nep is ben je meteen van die kolere gezeik af. Deden mijn ouders vroeger ook. Voelde me als kind toen wel de Messias op school, omdat ik het als één van de enige wist. Twee vliegen in een klap.
Dit is vaak de redenatie van iemand die de taal later heeft geleerd, native speakers die weten het door te doen.Als het woord erna begint met een klinker (vowel) (of je het zo uitspreekt door een stille medeklinker) is het an.
Als Messias in de kleuterklas? Kan ik me wel voorstellen op dit forum 😂
Geschminkte?

Zo voel ik me hier soms wel met al die simps. Maar wees gerust jullie vrijheid is nabij.

Op de middelbare school weet iedereen het al hoor.Gewoon vertellen dat die homo nep is ben je meteen van die kolere gezeik af. Deden mijn ouders vroeger ook. Voelde me als kind toen wel de Messias op school, omdat ik het als één van de enige wist. Twee vliegen in een klap.

Wat is de de eerste taal van @BB_ ?Het valt mij vaak op dat mensen die Nederlands als tweede taal hebben geleerd precies weten wat de regels zijn en hoe allerlei technische termen luiden,
een van de enigeGewoon vertellen dat die homo nep is ben je meteen van die kolere gezeik af. Deden mijn ouders vroeger ook. Voelde me als kind toen wel de Messias op school, omdat ik het als één van de enige wist. Twee vliegen in een klap.