Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #149.942
Zo de Sint is weer opgedonderd. Gezellig allemaal, maar kolere wat worden kinderen vervelend van dit soort stress.

• #149.946
Maar blijkbaar niet op Helmond?

neen ,ik ben daar niet geboren ,daarom ,ik ben wat dat betreft een drifter
Zo de Sint is weer opgedonderd. Gezellig allemaal, maar kolere wat worden kinderen vervelend van dit soort stress.

ik stond vandaag te wachten voor een stoplicht en zag een groepje nog echte zwarte pieten in Helmond lopen ,ik kon het niet laten om uitbundig te toeteren en dit voelde vreemd genoeg aan als een soort van verzet tegen de overdreven
hysterie rond dit fenomeen en aan de goedkeurende reacties van de mensen achter en rondom mij heen ben ik blijkbaar
niet de enigste

Laatst bewerkt:
  • #149.947
Als het woord erna begint met een klinker (vowel) (of je het zo uitspreekt door een stille medeklinker) is het an.
Kind kan de was doen :)
Snap ook niet hoe mensen het verschil tussen then/than en your/you're niet uit elkaar kunnen halen.

• #149.950
8 maanden geen Mac gegeten. Vandaag met mijn nieuwe meid maccie gegeten

• #149.951
Gewoon vertellen dat die homo nep is ben je meteen van die kolere gezeik af. Deden mijn ouders vroeger ook. Voelde me als kind toen wel de Messias op school, omdat ik het als één van de enige wist. Twee vliegen in een klap.

• #149.952
Gewoon vertellen dat die homo nep is ben je meteen van die kolere gezeik af. Deden mijn ouders vroeger ook. Voelde me als kind toen wel de Messias op school, omdat ik het als één van de enige wist. Twee vliegen in een klap.
Gaan we ook doen. Jongste dochter gaan we het vertellen. Maar vlak voor het feest konden we echt niet maken.

Oudste dochter is al jaren van haar geloof gevallen.

• #149.954
Als het woord erna begint met een klinker (vowel) (of je het zo uitspreekt door een stille medeklinker) is het an.
Dit is vaak de redenatie van iemand die de taal later heeft geleerd, native speakers die weten het door te doen.

Het valt mij vaak op dat mensen die Nederlands als tweede taal hebben geleerd precies weten wat de regels zijn en hoe allerlei technische termen luiden, terwijl ik daar vaak geen idee van heb, maar ook niet de indruk heb dat ik veel fouten maak.

• #149.958
Op de middelbare school weet iedereen het al hoor. :aai:

• #149.960
een van de enige

Terug
Naar boven