Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #149.983
Niet gerookte kipfilet is toch gewoon kipfilet?

• #149.984
De ovengebraade versie vind ik beter.

• #149.986
😁😁😁

Super tuigje. Trekt veel minder en ontsnappen is onmogelijk 💪

IMG-20201207-WA0000.jpg

Laatst bewerkt:
  • #149.987
@LM vind een zat zwart wijf dat voor 10 euro een shocker aan haar preut houdt(niks naakt) te erotisch, terwijl op de zelfde log meerdere halfnaakte foto's staan...

Kunnen we als members vote of confidence vragen?

(also, call me you dirty girl)

• #149.988
@LM vind een zat zwart wijf dat voor 10 euro een shocker aan haar preut houdt(niks naakt) te erotisch, terwijl op de zelfde log meerdere halfnaakte foto's staan...

Kunnen we als members vote of confidence vragen?

(also, call me you dirty girl)
Ging over dat je die content niet in de daarvoor bestemde sectie plaatst, weet je best ;-)
Je hebt er overigens 0 punten voor gekregen. Grote huilie huilie idd.

• #149.989
Ging over dat je die content niet in de daarvoor bestemde sectie plaatst, weet je best ;-)
Je begint er nu zelf over... over punten tenminste. Dus ga het ineens maar eens vragen ook.
Waarom krijg ik 2 punten terwijl tussen haakjes 1 staat, was je weer zat?

1607357397902.png

• #149.990
Je begint er nu zelf over... over punten tenminste. Dus ga het ineens maar eens vragen ook.
Waarom krijg ik 2 punten terwijl tussen haakjes 1 staat, was je weer zat?

1607357397902.png
ik zie dat dat al je 2e 'overtreding' was van die dag, dus zal daar wel mee te maken hebben :roflol:

• #149.991
ik zie dat dat al je 2e 'overtreding' was van die dag, dus zal daar wel mee te maken hebben :roflol:
Oh dat was die ene keer dat je aan het lachen was dat iemand een coach wou en ik lachte met jou dat je een coach nam maar het nog niet door had tot ik het zei en vervolgens dat verwijderde en een punt gaf omdat je het niet kon hendelen en vervolgens ik dat punt in het dag-goed-topic zette en je weer alles verwijderde omdat je wou dat niemand het zag en me een ban gaf? Okidoki, geen probleem. Ben lieve jongen geworden nu

• #149.992
Wel nee, ik antwoordde op een bericht dat random was met iets random...

Maar voor jou wil ik altijd even sub spelen... Even maar...

• #149.994
Oh dat was die ene keer dat je aan het lachen was dat iemand een coach wou en ik lachte met jou dat je een coach nam maar het nog niet door had tot ik het zei en vervolgens dat verwijderde en een punt gaf omdat je het niet kon hendelen en vervolgens ik dat punt in het dag-goed-topic zette en je weer alles verwijderde omdat je wou dat niemand het zag en me een ban gaf? Okidoki, geen probleem. Ben lieve jongen geworden nu
f**k dude way to make it personal...

• #149.996
tja vrouwen die ongesteld zijn, leer er maar mee leven.

Terug
Naar boven