Alleen maar onzin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen maar onzin.
Niet gerookte kipfilet lekker man
Ging over dat je die content niet in de daarvoor bestemde sectie plaatst, weet je best ;-)@LM vind een zat zwart wijf dat voor 10 euro een shocker aan haar preut houdt(niks naakt) te erotisch, terwijl op de zelfde log meerdere halfnaakte foto's staan...
Kunnen we als members vote of confidence vragen?
(also, call me you dirty girl)
Je begint er nu zelf over... over punten tenminste. Dus ga het ineens maar eens vragen ook.Ging over dat je die content niet in de daarvoor bestemde sectie plaatst, weet je best ;-)
Je hebt er overigens 0 punten voor gekregen. Grote huilie huilie idd.
ik zie dat dat al je 2e 'overtreding' was van die dag, dus zal daar wel mee te maken hebbenJe begint er nu zelf over... over punten tenminste. Dus ga het ineens maar eens vragen ook.
Waarom krijg ik 2 punten terwijl tussen haakjes 1 staat, was je weer zat?
![]()

Oh dat was die ene keer dat je aan het lachen was dat iemand een coach wou en ik lachte met jou dat je een coach nam maar het nog niet door had tot ik het zei en vervolgens dat verwijderde en een punt gaf omdat je het niet kon hendelen en vervolgens ik dat punt in het dag-goed-topic zette en je weer alles verwijderde omdat je wou dat niemand het zag en me een ban gaf? Okidoki, geen probleem. Ben lieve jongen geworden nuik zie dat dat al je 2e 'overtreding' was van die dag, dus zal daar wel mee te maken hebben![]()
Wel nee, ik antwoordde op een bericht dat random was met iets random...Ging over dat je die content niet in de daarvoor bestemde sectie plaatst, weet je best ;-)
Je hebt er overigens 0 punten voor gekregen. Grote huilie huilie idd.
Wablief? Random? Mijn bericht was speciaal voor KathlinooWel nee, ik antwoordde op een bericht dat random was met iets random...
Maar voor jou wil ik altijd even sub spelen... Even maar...

f**k dude way to make it personal...Oh dat was die ene keer dat je aan het lachen was dat iemand een coach wou en ik lachte met jou dat je een coach nam maar het nog niet door had tot ik het zei en vervolgens dat verwijderde en een punt gaf omdat je het niet kon hendelen en vervolgens ik dat punt in het dag-goed-topic zette en je weer alles verwijderde omdat je wou dat niemand het zag en me een ban gaf? Okidoki, geen probleem. Ben lieve jongen geworden nu
tja vrouwen die ongesteld zijn, leer er maar mee leven.Oh dat was die ene keer dat je aan het lachen was dat iemand een coach wou en ik lachte met jou dat je een coach nam maar het nog niet door had tot ik het zei en vervolgens dat verwijderde en een punt gaf omdat je het niet kon hendelen en vervolgens ik dat punt in het dag-goed-topic zette en je weer alles verwijderde omdat je wou dat niemand het zag en me een ban gaf? Okidoki, geen probleem. Ben lieve jongen geworden nu
Wablief? Random? Mijn bericht was speciaal voor Kathlinoo![]()
Op insta krijgt ze de versie zonder kleren van dat filmpje, deed het ook een beetje voor jou uiteraardAls het speciaal voor Kath was waarom deed je het dan niet in PM simpje van me...
Kan je die dan niet alsnog hier downloaden?Op insta krijgt ze de versie zonder kleren van dat filmpje, deed het ook een beetje voor jou uiteraard