- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Die zit erin, vandaar gewicht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zit erin, vandaar gewicht.
Die zit toch in jilla? Of bedoel je die met die papegaai?
Waarom denk je dat die zak daar hangt?

Uit "Die Another Day" voor degene die dat gemist had.Waarom denk je dat die zak daar hangt?
Tegenwoordig gebruik ik em alleen in de middag en niet al te lang.
Ik heb sportscholen nog niet horen noemen, maar deze keer is er niet zo veel uitgelekt als andere keren. Niet-essentiele winkels, dierentuinen, musea, bioscopen, zwembaden etc. heb ik wel horen noemen. We wachten af, maar ik houd wel goede hoop dat sportscholen openblijven. De besmettingen hier zijn nu een stuk hoger dan in België, maar het dodental vrijwel elke dag lager.Krijgen jullie al wat schrik? 😊 Nu ik zie dat Duitsland ook strengere maatregelen gaat nemen en Nederland beetje zelfde principe als Duitsland ging volgen.
![]()
Nee
Morgen zal er wel meer uitlekken, @Japio meldde iets over de sportscholen bij Nieuwsuur. Ook is er morgen pas overleg met alle ministers.Ik heb sportscholen nog niet horen noemen, maar deze keer is er niet zo veel uitgelekt als andere keren. Niet-essentiele winkels, dierentuinen, musea, bioscopen, zwembaden etc. heb ik wel horen noemen. We wachten af, maar ik houd wel goede hoop dat sportscholen openblijven. De besmettingen hier zijn nu een stuk hoger dan in België, maar het dodental vrijwel elke dag lager.
@2.20 niet heel duidelijkMorgen zal er wel meer uitlekken, @Japio meldde iets over de sportscholen bij Nieuwsuur. Ook is er morgen pas overleg met alle ministers.
In zekere zin verwacht ik een vorm van beperking bij de sportscholen omdat het anders "niet eerlijk" is, net als de vorige beperking met de groepslessen, sloeg ook nergens op.
Ik verwacht het niet, maar mijn verwachting is deels gebaseerd op hoop.Morgen zal er wel meer uitlekken, @Japio meldde iets over de sportscholen bij Nieuwsuur. Ook is er morgen pas overleg met alle ministers.
In zekere zin verwacht ik een vorm van beperking bij de sportscholen omdat het anders "niet eerlijk" is, net als de vorige beperking met de groepslessen, sloeg ook nergens op.
Die hoop delen we dan!Ik verwacht het niet, maar mijn verwachting is deels gebaseerd op hoop.

Ik dacht, laat ik nou eens een keer niet negatief doen...
Je kan ook een borstel gebruiken.
Yep heb me kapot gelachen om die vent.
Is dit niet voor jouw tijd?Ik dacht, laat ik nou eens een keer niet negatief doen...
Good old Noppes

Ik heb geen idee welke tijd dit zou zijn, 2000?Yep heb me kapot gelachen om die vent.
Is dit niet voor jouw tijd?