AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik koop altijd dat soort dingen die ik dus niet nodig heb of waarvan ik nog genoeg heb liggen.
    Omdat die met kruidnoten er niet waren deze maar gekocht:
    Bekijk bijlage 515589
    Ik vond net nog deze letter van vorig jaar in de kast:
    Bekijk bijlage 515588
    Die letter had het hier alleen onderweg naar huis volgehouden.. Zit in de genen, Turken eten alles wat mierzoet is. Baklava op je muil.
     
    Elke olie en vet verzeept idd op andere manieren. De ene is meer hydraterend, de ander is meer schuimend en ontvettend. Je kunt net zo veel recepten voor zeep vinden als voor gerechten in de keuken :roflol:

    Resultaat mag er wezen, ruikt best lekker en zap test kwam er goed doorheen. #nooitmeerzeepkopen
    Dat is wel heel vet (pun intended) om te maken.

    Hoe kom je aan de mal?
     
    wellicht deze koppeling nog dr bij monteren? :)
    53 euro x 2. Dat wordt een duur budget rack. Het is ook niet nodig. Het staat heel stevig. Wel kan ik wat input gebruiken voor de hooks, waar de barbell op zal liggen.
     
    Bart: ,,Hij kwam ook bij mij langs. We hebben een kopje koffie zitten drinken en toen vroeg-ie: hoe gaat het met je? Zei ik: ik durf bijna de straat niet meer op. Vroeg hij: waarom niet? ‘Nou, loop maar effe mee, dan lopen we een rondje’, zei ik. Daarna durfde hij ook de straat niet meer op.’’ :roflol:
     
    Bart: ,,Hij kwam ook bij mij langs. We hebben een kopje koffie zitten drinken en toen vroeg-ie: hoe gaat het met je? Zei ik: ik durf bijna de straat niet meer op. Vroeg hij: waarom niet? ‘Nou, loop maar effe mee, dan lopen we een rondje’, zei ik. Daarna durfde hij ook de straat niet meer op.’’ :roflol:
    Helmond?
     
    1583092683750.jpg
     
    • Haha
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven