- Waardering
- 7.098
Ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja

Ik kan me ergens vaag herinneren dat ik voor soortgelijke opmerkingen punten kreeg.

Jij krijgt overal punten voorIk kan me ergens vaag herinneren dat ik voor soortgelijke opmerkingen punten kreeg.![]()

@IRONic DrunkerWaar was je heen?
Jilla onderbuurman heeft mij verraden bij popo iets met ontvoering of zo

Ruggengraat ophalen
oke gaan we zo doen
Kan het me haast niet voorstellenIk kan me ergens vaag herinneren dat ik voor soortgelijke opmerkingen punten kreeg.![]()
.Verpest het nou niet 😔
Zo beter?
Dankjewel
Ben blij dat ik niet meer studeer, pfff.Wat ga je doen? Welkom in de grote mensen wereld waar je wou dat je nog student was.

Haha, mooi. Fijn weekend. Hier betekent alle collega's offline dat je er alleen voor staat en niet weg kan.Ineens alle collega´s offline. Dat betekent vroeg weekend deze week.![]()
Gelukkig net nog op tijd een spoedje afgerond, meestal komen die vrijdagavond pas.
Als het mee zit wel wat vroeger sporten buiten, geen zin om weer in het donker (en regen) staan te kutten met elastieken en TRX.Het zonnetje schijnt. Kan je niet NU gaan sporten en later (in het donker en de regen) je werk afmaken?Haha, mooi. Fijn weekend. Hier betekent alle collega's offline dat je er alleen voor staat en niet weg kan.Gelukkig net nog op tijd een spoedje afgerond, meestal komen die vrijdagavond pas.
Als het mee zit wel wat vroeger sporten buiten, geen zin om weer in het donker (en regen) staan te kutten met elastieken en TRX.