- Waardering
- 22.485
Stuffed-san woont toch in de U.K.?Ben je zelf de eigenaar of vriendjes met? Of is dit niet in NL/BE?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuffed-san woont toch in de U.K.?Ben je zelf de eigenaar of vriendjes met? Of is dit niet in NL/BE?
Je krijgt tenminste iets!Ik een paraplu en een fles rode wijn, echt iets voor bouwvakkers![]()
Ik neem aan dat het toegestaan is, verdere regels weet ik niet behalve dat ik gereserveerd heb.Dat is dus toegestaan? Zou goed nieuws zijn, ik ben nog in afwachting van Golds gym of die hun buiten gym mag open gooien.

Soort van Teststraat dus, maar dan een Kerststraat.Bij ons is het heel vreemd, de afgelopen 6-7 jaar kregen we een bol.com bon of punten voor een speciale kerstpresentjes website. En dan uitgerekend nu er een lockdown is moet iedereen persoonlijk zijn pakket ophalen. Daar hadden ze een drivethru voor gemaakt op de parkeerplaats.![]()
Ja alleen het mag maar met 2 personen (tenzij je nog geen 18.bent). Vorige lockdown met meer.Dat is dus toegestaan? Zou goed nieuws zijn, ik ben nog in afwachting van Golds gym of die hun buiten gym mag open gooien.
Ik neem aan dat het toegestaan is, verdere regels weet ik niet behalve dat ik gereserveerd heb.![]()
@hoxyz hoe is dit bij jullie geregeld?Ja alleen het mag maar met 2 personen (tenzij je nog geen 18.bent). Vorige lockdown met meer.
Ik was persoon 1/2 die gereserveerd had en kan maandag pas opnieuw reserveren. Dus gok dat het m'n enige keer wordt volgende week.
UK mate, gyms still open.Ben je zelf de eigenaar of vriendjes met? Of is dit niet in NL/BE?
Eigenlijk is het dus een belediging.mwa , is ook het eerste jaar dat ze beseffen dat ze niet zo gierig moeten doen
het gekregen envelopje is ten dele ook een symbolische vergoeding voor de paar honderd uur die ik het afgelopen jaar
onbetaald heb gewerkt dus zo genereus is het ook allemaal niet
zo ondankbaar ben ik nu ook weer nietAppie gaf ons maar cadeaukaart van 25€gisteren een alleraardigst kerstpakket gehad (100,00 Bol.com waardebon) + plus een aanzienlijk geldbedrag
waarvan ik de hoogte hier helaas niet kan vermelden
wink,wink
hallo belastingdienst
jullie kunnen aan mijn ballen likken
en een loonsverhoging van 20% netto dus de kerstvakantie is wel eens slechter begonnen
dus ik kan eerst zwaar onderbetaald zijn of ze erkennen eindelijk mijn uitzonderlijke en geniale kwaliteiten
Je werkt bij de appie wat denk jij dan.
Dat je een berg vreten mee krijgt.
Ik moet het deze maand met 3x 222% doen. god***domme dat is meer dan de helft wat ik bij mijn vorige baan kreeg per 4 weken. 1508€ per 4 weken en hard werken ook nog. Nu doe ik knoopjes leggen voor dubbele uurloon 🤣🤣