XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #150.603

jij kan van mij ook wel iets krijgen hoor

1608371767064.png

of dit kan ook nog wel ,een echte van goud

1608371832829.png

• #150.604
Doe je goed, goeie werkgever jij.

mwa , is ook het eerste jaar dat ze beseffen dat ze niet zo gierig moeten doen

het gekregen envelopje is ten dele ook een symbolische vergoeding voor de paar honderd uur die ik het afgelopen jaar
onbetaald heb gewerkt dus zo genereus is het ook allemaal niet

• #150.605
Bij ons is het heel vreemd, de afgelopen 6-7 jaar kregen we een bol.com bon of punten voor een speciale kerstpresentjes website. En dan uitgerekend nu er een lockdown is moet iedereen persoonlijk zijn pakket ophalen. Daar hadden ze een drivethru voor gemaakt op de parkeerplaats. :duh:

• #150.606
  • #150.607
Bij ons is het heel vreemd, de afgelopen 6-7 jaar kregen we een bol.com bon of punten voor een speciale kerstpresentjes website. En dan uitgerekend nu er een lockdown is moet iedereen persoonlijk zijn pakket ophalen. Daar hadden ze een drivethru voor gemaakt op de parkeerplaats. :duh:
Soort van Teststraat dus, maar dan een Kerststraat.

• #150.608
  • #150.609
  • #150.611
1608374030988.png

oja dit heb ik voor die waardebon van Bol besteld ,kan schijnbaar belast worden tot 300 kg aan dus hier red ik me wel mee,voor dit geld (129,95)natuurlijk geen topkwaliteit maar in deze tijden alles beter dan niets

en nee die dumbells zitter er niet bij ,i wish

• #150.614
mwa , is ook het eerste jaar dat ze beseffen dat ze niet zo gierig moeten doen

het gekregen envelopje is ten dele ook een symbolische vergoeding voor de paar honderd uur die ik het afgelopen jaar
onbetaald heb gewerkt dus zo genereus is het ook allemaal niet
Eigenlijk is het dus een belediging.

• #150.617
gisteren een alleraardigst kerstpakket gehad (100,00 Bol.com waardebon) + plus een aanzienlijk geldbedrag
waarvan ik de hoogte hier helaas niet kan vermelden

wink,wink

hallo belastingdienst

jullie kunnen aan mijn ballen likken

en een loonsverhoging van 20% netto dus de kerstvakantie is wel eens slechter begonnen
dus ik kan eerst zwaar onderbetaald zijn of ze erkennen eindelijk mijn uitzonderlijke en geniale kwaliteiten
Appie gaf ons maar cadeaukaart van 25€

• #150.620
Dat je een berg vreten mee krijgt.
Ik moet het deze maand met 3x 222% doen. god***domme dat is meer dan de helft wat ik bij mijn vorige baan kreeg per 4 weken. 1508€ per 4 weken en hard werken ook nog. Nu doe ik knoopjes leggen voor dubbele uurloon 🤣🤣

Terug
Naar boven