- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ga NU!Het zonnetje schijnt. Kan je niet NU gaan sporten en later (in het donker en de regen) je werk afmaken?
MAND!
Vanavond verder werken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga NU!Het zonnetje schijnt. Kan je niet NU gaan sporten en later (in het donker en de regen) je werk afmaken?
Zou het anders wel een verschil maken voor jou

Nee haha

Dat is dus toegestaan? Zou goed nieuws zijn, ik ben nog in afwachting van Golds gym of die hun buiten gym mag open gooien.Kreeg uitnodiging om maandag in m'n gym buiten te trainen. Misschien toch nog wat gainz onderhouden.
Ik heb gisteren zo’n karig vreetpakket gekregen.gisteren een alleraardigst kerstpakket gehad (100,00 Bol.com waardebon) + plus een aanzienlijk geldbedrag
waarvan ik de hoogte hier helaas niet kan vermelden
wink,wink
hallo belastingdienst
jullie kunnen aan mijn ballen likken
en een loonsverhoging van 20% netto dus de kerstvakantie is wel eens slechter begonnen
dus ik kan eerst zwaar onderbetaald zijn of ze erkennen eindelijk mijn uitzonderlijke en geniale kwaliteiten

Ik krijg GVD helemaal niks
Werk je dan ondertussen weer?
Nee, maar daar gaat het niet om

Een bestaan krultangen van €500.
0 zoekresultaten
Ga naar jouw dichtstbijzijnde MediaMarkt om de producten en aanbiedingen te bekijken en direct mee naar huis te nemen.www.mediamarkt.nl
wtf
Doe je goed, goeie werkgever jij. Hier is dit tegenwoordig de standaard. Zelf een keuze maken vind ik wel fijner dan zo'n standaard voedselpakket waarvan ik de helft toch niet eet.gisteren een alleraardigst kerstpakket gehad (100,00 Bol.com waardebon) + plus een aanzienlijk geldbedrag
waarvan ik de hoogte hier helaas niet kan vermelden
wink,wink
hallo belastingdienst
jullie kunnen aan mijn ballen likken
en een loonsverhoging van 20% netto dus de kerstvakantie is wel eens slechter begonnen
dus ik kan eerst zwaar onderbetaald zijn of ze erkennen eindelijk mijn uitzonderlijke en geniale kwaliteiten

Ben je zelf de eigenaar of vriendjes met? Of is dit niet in NL/BE?
Ik een paraplu en een fles rode wijn, echt iets voor bouwvakkers