- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Geen kerstpakket van 's lands grootste kruidenier!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen kerstpakket van 's lands grootste kruidenier!

....iets met geboortebeperking?

Leuk geintje opa. Hoop voor jou dat je geen familie met een beperking hebt.
Dit antwoord wekt de indruk dat je de grap niet snapt, gezien je tekst is dat dan weer grappig.Leuk geintje opa. Hoop voor jou dat je geen familie met een beperking hebt.
Ja ik heb het inmiddels door.Dit antwoord wekt de indruk dat je de grap niet snapt, gezien je tekst is dat dan weer grappig.

Wie heeft het je uitgelegd?
Jij
Wordt het toch afvallen als je zwaar wil gaan met bankdrukken.![]()
oja dit heb ik voor die waardebon van Bol besteld ,kan schijnbaar belast worden tot 300 kg aan dus hier red ik me wel mee,voor dit geld (129,95)natuurlijk geen topkwaliteit maar in deze tijden alles beter dan niets
en nee die dumbells zitter er niet bij ,i wish
Kreeg ook een bonus bedrag van 325€ op mijn rekening gestort omdat we zo hard hebben gewerkt toen eerste lockdown hier was en iedereen toiletpapier ging kopeneerlijk waar ? ,valt me tegen van AH ,vooral omdat jullie tijdens de corona toch veel extra werk hebben verricht
Hadden ze net zo goed naar het CJIB kunnen stortenKreeg ook een bonus bedrag van 325€ op mijn rekening gestort omdat we zo hard hebben gewerkt toen eerste lockdown hier was en iedereen toiletpapier ging kopen
Wordt het toch afvallen als je zwaar wil gaan met bankdrukken.
Nice!

Hoop dat hij vandaag heel zwaar bankdrukt met zijn nieuwe materiaal.De dag gestart met een mooie ochtendwandeling.
Heerlijk benen getraind opnieuw in de garage.
De zon schijnt, geniet allemaal van jullie zondag.
Zelfs @Vieze jij gun ik het ook.
Hoop dat hij vandaag heel zwaar bankdrukt met zijn nieuwe materiaal.
Ja dat is wel jammer heb mn familie al geruime tijd niet irl gezien 😪