XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

• vntl

Monstrous Giant
    +10 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2009
    Lengte
    1m85
    Massa
    102kg
    Vetpercentage
    7%
    Voel me strontchagrijnig. Vakantie , schijtweer buiten, gyms dicht, kan niets leuks doen en uit m'n comfortzone. :(

Ik heb bij de bouwmarkt zandzakken, handgrepen en ducttape besteld. Zo afhalen. Daarmee kan ik nog iets doen. Zo even naar een speeltuintje met klimrek voor pull-ups en dips en hopen dat ik me daarna wat beter voel als ik een beetje heb kunnen trainen. Proberen positief te blijven.:)
    Je kan een goed boek lezen?

Of is dit nu weer een aanval op je?

• Heart
    Waarderingen: BB_

Joyeux

Dutch Bodybuilder
    Elite Member
    Lid geworden
    22 jul 2020
    Lengte
    1m65
    Massa
    70kg
    Vetpercentage
    30%
    @BB_ Ik heb ook vakantie en hier regent het net zo hard. kan ook niet zwemmen wandelen etc.
    Mijn tips zijn top 2000 luisteren, nieuwe recepten proberen, beetje prutsen in de keuken, foto album maken van laatste vakantie, leuke digitale nieuwjaarswens maken door eigen foto te bewerken, mensen bellen en dan echt even kletsen ipv een Whatsappje. Thuis trainen met wat creativiteit, je hebt niet perse hele zware gewichten nodig om het zwaar te maken probeer maar eens iets voor je lijf vast te houden met gestrekte armen ipv met een knik bij je elleboog. van der laan en woe van gisteravond terugkijken Show peseta’s zat goed in elkaar

sloffel

Cool Novice
    +10 jaar member
    Lid geworden
    11 jan 2010
    Lengte
    2m02
    Massa
    86kg
    Vetpercentage
    12%
    Voel me strontchagrijnig. Vakantie , schijtweer buiten, gyms dicht, kan niets leuks doen en uit m'n comfortzone. :(

Ik heb bij de bouwmarkt zandzakken, handgrepen en ducttape besteld. Zo afhalen. Daarmee kan ik nog iets doen. Zo even naar een speeltuintje met klimrek voor pull-ups en dips en hopen dat ik me daarna wat beter voel als ik een beetje heb kunnen trainen. Proberen positief te blijven.:)
    Ik heb 2 barbells gemaakt, 2 zaken beton in 2 12 liter emmers en er een steigerpijp van 30mm ertussen net geen 65kg. Dan nog 1 met half gevulde emmers. Kan er toch mezelf wel 4 weken mee bezighouden.

ThuggishRuggish

🧊
    Elite Member
    Lid geworden
    28 mei 2014
    @BB_

20201227_165651.jpg

• Like

Plantina

Dutch Bodybuilder
    Lid geworden
    12 dec 2019
    Lengte
    1m71
    Massa
    61kg

Een leuke comedy film kijken? Misschien word je dan weer een beetje vrolijk! En kun je er weer tegen aan!

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Je kan een goed boek lezen?

Of is dit nu weer een aanval op je?
    Heb ik wel bij me. :)
    Ik had nergens zin in en na 3 regels de krant aan de kant geflikkerd. Ik mis de sportschool gewoon, maar heb buiten met een klimrek, TRX , bands en zandzakken toch redelijk kunnen trainen.:) Nu met Top 2000 en glaasje wijn op de bank, val bijna in slaap.:p

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    @BB_ Ik heb ook vakantie en hier regent het net zo hard. kan ook niet zwemmen wandelen etc.
    Mijn tips zijn top 2000 luisteren, nieuwe recepten proberen, beetje prutsen in de keuken, foto album maken van laatste vakantie, leuke digitale nieuwjaarswens maken door eigen foto te bewerken, mensen bellen en dan echt even kletsen ipv een Whatsappje. Thuis trainen met wat creativiteit, je hebt niet perse hele zware gewichten nodig om het zwaar te maken probeer maar eens iets voor je lijf vast te houden met gestrekte armen ipv met een knik bij je elleboog. van der laan en woe van gisteravond terugkijken Show peseta’s zat goed in elkaar
    Dank je :)
    Het is ook dat ik niet thuis ben. Thuis verveel ik me nooit, altijd genoeg aan te klooien, op te ruimen. En stoor me er een beetje aan dat ik overal hoor dat iedereen gezellig met de hele familie kerst heeft gevierd, op bezoek bij opa en oma etc. Ben bang dat dat de lockdown nog weleens iets langer kan doen laten duren. Maar m'n training maakt het wel weer goed. Geen terugkijkmogelijkheid op tv hier en gamende kinderen (1tv in huis), maar stoor me daar niet aan . :P:p nu top 2000 :rocker2: V.w.b. trainen is enkel rug en benen lastig, maar met zandzakken gaat het wel.

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Koop een playstation wat bier en chips en laat je eens gaan.
    Dat maakt mijn gemoed niet goed, maar ik drink in de vakantie en met de feestdagen gerust een glaasje. Moet wel zeggen dat als ik te veel zooi eet ik me alleen maar gaarder voel.

Gisteren zelfs gegamed voor het eerst in 12 jaar. :PIk ben denk ik gewoon sportverslaafd en mijn gemoed hangt 100% van de mogelijkheid van trainen af.

Vypaw

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    24 aug 2020
    Lengte
    1m72
    Massa
    68kg
    Vetpercentage
    11%
    Dat maakt mijn gemoed niet goed, maar ik drink in de vakantie en met de feestdagen gerust een glaasje. Gisteren zelfs gegamed voor het eerst in 12 jaar. :PIk ben denk ik gewoon sportverslaafd en mijn gemoed hangt 100% van de mogelijkheid van trainen af.
    Homegym bouwen dan ;)

• Like

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Homegym bouwen dan ;)
    Ben niet thuis. En heb geen ruimte en op dit moment is het niet echt te doen dit te kopen. Had deze lange lockdown niet aan zien komen maar zoals ik zei, als ik even lekker buiten heb getraind boeit dat schijtweer me niet zo meer en voel ik me beter.

Naar boven