- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dank je@BB_ Ik heb ook vakantie en hier regent het net zo hard. kan ook niet zwemmen wandelen etc.
Mijn tips zijn top 2000 luisteren, nieuwe recepten proberen, beetje prutsen in de keuken, foto album maken van laatste vakantie, leuke digitale nieuwjaarswens maken door eigen foto te bewerken, mensen bellen en dan echt even kletsen ipv een Whatsappje. Thuis trainen met wat creativiteit, je hebt niet perse hele zware gewichten nodig om het zwaar te maken probeer maar eens iets voor je lijf vast te houden met gestrekte armen ipv met een knik bij je elleboog. van der laan en woe van gisteravond terugkijken Show peseta’s zat goed in elkaar

Het is ook dat ik niet thuis ben. Thuis verveel ik me nooit, altijd genoeg aan te klooien, op te ruimen. En stoor me er een beetje aan dat ik overal hoor dat iedereen gezellig met de hele familie kerst heeft gevierd, op bezoek bij opa en oma etc. Ben bang dat dat de lockdown nog weleens iets langer kan doen laten duren. Maar m'n training maakt het wel weer goed. Geen terugkijkmogelijkheid op tv hier en gamende kinderen (1tv in huis), maar stoor me daar niet aan .

nu top 2000
V.w.b. trainen is enkel rug en benen lastig, maar met zandzakken gaat het wel.

Zal wel de autist in mij zijn, heb het normaal altijd druk met van alles als ik thuis ben.