XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • 20210125_141023.jpg


    Top
     
    hallo

    wat zijn de voordelen van een airfryer, zijn ze het waard en flikkeren jullie alles er in
     
    Ongelooflijk veel zin om te trainen, iemand zin in een outdoor sessie na 21u deze avond?
    Hahaha ja ik dacht hetzelfde.
    AVONDKLOK IS AVONTUUR !!!!! neem jij lege flessen mee en oude lappen?, ik heb nog wel een vat rooie diesel
    Check the anarchist cookbook. Maar volgens mij heb je benzine nodig.

    Maar effe serieus. Vet kut voor die ondernemers wiens hele zaak gesloopt is.
     
    hallo

    wat zijn de voordelen van een airfryer, zijn ze het waard en flikkeren jullie alles er in
    Je kan er inderdaad alles in flikkeren maar ik gebruik ze alleen voor earthapples. Die dingen krijg je nooit lekker krokant zonder in veel vet te bakken dus daarvoor werkt het prima. Oja en frituur frikandellen gaan er ook heel goed in, maar 155kcal per stuk dus not bad.
     
    2x15 en 2x20 pt essentials echo bumpers. Identiek dezelfde als de Rogue echo bumpers. Gratis levering.

    Zonet eens 1x143,5 kilo gedeadlift met de hexbar, low grip. Ging verrassend makkelijk na een jaar stil liggen door 2 keer Covid.
    20210126_201701.jpg
     
    2x15 en 2x20 pt essentials echo bumpers. Identiek dezelfde als de Rogue echo bumpers. Gratis levering.

    Zonet eens 1x143,5 kilo gedeadlift met de hexbar, low grip. Ging verrassend makkelijk na een jaar stil liggen door 2 keer Covid.
    Bekijk bijlage 519696
    2x covid? Jij was vroeger zeker ook goed met Pokémon?

    Gotta catch 'm all.
     
    Jup... Ergens in februari en een paar maand geleden. Leraar lager onderwijs... Wat wil je.
     
    Back
    Naar boven