Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Je kan er inderdaad alles in flikkeren maar ik gebruik ze alleen voor earthapples. Die dingen krijg je nooit lekker krokant zonder in veel vet te bakken dus daarvoor werkt het prima. Oja en frituur frikandellen gaan er ook heel goed in, maar 155kcal per stuk dus not bad.
Je moet er altijd een lepel olie oid in doen toch? Voor hoeveel kcal is dat meestal en maakt zo’n ding niet tering veel herrie?
 
Je moet er altijd een lepel olie oid in doen toch? Voor hoeveel kcal is dat meestal en maakt zo’n ding niet tering veel herrie?
Nee er hoeft geen olie bij. Producten die speciaal voor de airfryer zijn gemaakt zijn gewoon verkapte frituurproducten want er zit een vetlaag om heen. Aardappelen en frikandellen kunnen gewoon zonder olie in een airfryer, met olie worden de aardappelen wel wat knapperiger. De frikandellen worden lelijk en blazen op, maar de smaak is hetzelfde.

En valt wel mee, die van ons maakt niet veel meer herrie dan een afzuigkap.
 
Hahaha ja ik dacht hetzelfde.

Check the anarchist cookbook. Maar volgens mij heb je benzine nodig.

Maar effe serieus. Vet kut voor die ondernemers wiens hele zaak gesloopt is.
diesel is genoeg , het gerucht dat diesel niet zou ontbranden is kolder
 
hallo

wat zijn de voordelen van een airfryer, zijn ze het waard en flikkeren jullie alles er in
zou gezonder zijn , maar toch mis ik de smaak van een kwalitatief goed frituur vetje
 
hallo

wat zijn de voordelen van een airfryer, zijn ze het waard en flikkeren jullie alles er in
Niet alles paar hetgeen we er in klaarmaken is steeds lekker.
Het is een meerwaarde als je graag low fat wilt koken.
 
vulling is doorgscheurd en mn kies ook,klein scheurtje maar toch, die oude vulling vervangen door een nieuwe witte, kan ik weer lachu!

(beter een scheurtje in je kies dan een kies in je scheurtje) :p
 
Back
Naar boven