- Waardering
- 22.485
Nee.Is dat waar alle Belgen hun friet in bakken?
Want dan ga ik dat ook maar eens kopen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.Is dat waar alle Belgen hun friet in bakken?
Want dan ga ik dat ook maar eens kopen
mijn pa zweert erbij , mijn kinderen eten geen friet maar als opa bij ons is of wij bij hem lopen mijn kids de hele dag te zeuren om opa frietjes .Pa mag dan schillen en Opa mag dan de keuken held uithangen.Niet allemaal, maar friet gebakken in dierlijk vet is wel het lekkerst.
Zo was het vroeger bij mijn opa thuis ook, we keken er altijd naar uitmijn pa zweert erbij , mijn kinderen eten geen friet maar als opa bij ons is of wij bij hem lopen mijn kids de hele dag te zeuren om opa frietjes .Pa mag dan schillen en Opa mag dan de keuken held uithangen.

ik nog steeds ^^Zo was het vroeger bij mijn opa thuis ook, we keken er altijd naar uit![]()
tijd voor een goeie fles
Ik ben toevallig morgen in Kortrijk, maar nodig mezelf nog niet uit hoor...
Iemand anders ook niet.Ik ben toevallig morgen in Kortrijk, maar nodig mezelf nog niet uit hoor...
We zijn anders wel benieuwd welke exotische oefening jij met dat apparaat zou kunnen doen
Boefje.We zijn anders wel benieuwd welke erotische oefening jij met dat apparaat zou kunnen doen
of mix em er doorheen, 500 gram plus je vloeibare kind voor 10tje@nattymarkp7 voor hoeveel kg kwark slik jij mijn zaad?
of mix em er doorheen, 500 gram plus je vloeibare kind voor 10tje
dit was het aanbod voor @nattymarkp7, ben geen f**got. Als hij die shit opvreet krijgt ie van mij 50 euro, nieuwe deal@nattymarkp7 heb jij nog een tegenbod of laat je @Apw ervandoor gaan metmijn kwakkwark ?
dit was het aanbod voor @nattymarkp7, ben geen f**got. Als hij die shit opvreet krijgt ie van mij 50 euro, nieuwe deal
Ik bied 10 bakken campina kwark erbij @nattymarkp7