MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• Zenzation

Advanced Bodybuilder
    Lid geworden
    5 sep 2019
    Lengte
    1m80
    Massa
    79kg
    Vetpercentage
    21%
    Belofte maakt schuld, die pics komen maar ik bepaal zelf wel wanneer. Daar heb ik geen mini cameltoe voor nodig om mij dat te vertellen.
    Belofte maakt inderdaad schuld, ligt er ook aan, aan wie je die belofte maakt, sometimes it ain’t worth it zoals dit forum :p

Zenzation

Advanced Bodybuilder
    Lid geworden
    5 sep 2019
    Lengte
    1m80
    Massa
    79kg
    Vetpercentage
    21%
    Dit forum is toch veel meer dan enkel foto’s plaatsen en elkaar afkatten wat die Thomas yavrusu graag doet, ik las heel lang enkel mee voordat ik lid werd, heb hier veel opgestoken.

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    19 apr 2020
    Lengte
    1m93
    Massa
    100kg
    Vetpercentage
    12%
    Dit forum is toch veel meer dan enkel foto’s plaatsen en elkaar afkatten wat die Thomas yavrusu graag doet, ik las heel lang enkel mee voordat ik lid werd, heb hier veel opgestoken.
    Ja maar als je niet buff bent ben je volgens sommige een nobody. En die sommige spuiten zich helemaal scheel.

Zenzation

Advanced Bodybuilder
    Lid geworden
    5 sep 2019
    Lengte
    1m80
    Massa
    79kg
    Vetpercentage
    21%
    Ja maar als je niet buff bent ben je volgens sommige een nobody. En die sommige spuiten zich helemaal scheel.
    Moeten ze helemaal zelf weten, waar het mij om gaat is waarom we, en dan doel ik op iedereen zo omgaan met elkaar. Ik krijg ook sterk de indruk dat er sprake is van groepsvorming op dit forum. Snap niet waarom jij vorig jaar zo lullig werd behandeld, sommigen hier doen niets anders dan wat jij dus deed.

Camelus

Massive Warrior
    Elite Member
    Challenge Winner
    Lid geworden
    6 jun 2015

high smoking pot GIF

Naar boven