MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Prachtige wandeling met gezin en hond in Bos des Rêves in Ottignies. Onze hond had een diepe modderpoel gevonden en verdween er bijna compleet in. Hij heeft zich daar een uur uitgeleefd. Thuis in bad en nu slaapt die als een baby.
     
    Zonet de laatste hand gelegd aan mijn planning en lesvoorbereidingen voor de komende 5 weken, dus tot de Paasvakantie. Hierdoor zal ik minder werk hebben de komende 5 weken tijdens de werkdagen en zal ik in staat zijn 4 a 5 keer per week, na het werk, te trainen.
     
    Deze ochtend tijdens trainen van de buikspieren kwam de hond gezellig op het matje zitten.
    Tussen de setjes door nog eens een leuk moment gehad samen.
    Al meer dan 13 jaar m'n trouwe vriend.
    Stelt nooit teleur, al kan hij wel eens ambetant zijn.
     
    Zonet de laatste hand gelegd aan mijn planning en lesvoorbereidingen voor de komende 5 weken, dus tot de Paasvakantie. Hierdoor zal ik minder werk hebben de komende 5 weken tijdens de werkdagen en zal ik in staat zijn 4 a 5 keer per week, na het werk, te trainen.
    Gelukkig heb je nu eindelijk het regime kunnen herpakken waarnaar je altijd zo verlangt hebt gedurende de periode van het zware werk als havenarbeider.
     
    Ik ben gewoon blij dat ik het eens niet was :D

    20210223_122422.jpg
    20210223_122445.jpg
     
    Back
    Naar boven