XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Yo Camelus , wist niet dat jij ook in Engeland rondreed? 😂
 

Bijlagen

  • 20210225_150715.jpg
    20210225_150715.jpg
    148 KB · Weergaven: 18
Vind 'r best slank, jij ziet ze liever nog dunner?
Schwarzeneggertje kijkt, zo vermoed ik, met een andere bril, een wat ouder model. Dat bleek laatst ook over de taille en onderlichaam van bb'ers.

In zekere zin zijn haar billen en benen iets uit verhouding met het bovenlichaam, misschien niet het mooist, maar wel aantrekkelijk.
 
Schwarzeneggertje kijkt, zo vermoed ik, met een andere bril, een wat ouder model. Dat bleek laatst ook over de taille en onderlichaam van bb'ers.

In zekere zin zijn haar billen en benen iets uit verhouding met het bovenlichaam, misschien niet het mooist, maar wel aantrekkelijk.
Ik vind haar prachtig, mijn ex was ook zo toen ze jonger was. Maar haar vetpercentage is best hoog. Die vetkleppen hebben dunne beentjes en dikke buiken (conform de genetisch bepaalde vetverdeling bij mannen), zij heeft een relatief slank bovenlichaam maar enorme benen en billen (vrouwelijke vetopslag). De mode zegt dat zij haast ideaal en fit is is en de mannen verre van.
 
Ik vind haar prachtig, mijn ex was ook zo toen ze jonger was. Maar haar vetpercentage is best hoog. Die vetkleppen hebben dunne beentjes en dikke buiken (conform de genetisch bepaalde vetverdeling bij mannen), zij heeft een relatief slank bovenlichaam maar enorme benen en billen (vrouwelijke vetopslag). De mode zegt dat zij haast ideaal en fit is is en de mannen verre van.
Het is nu ook mode om die benen en billen groter te trainen, daar doelde ik op.
 
Ik vind haar prachtig, mijn ex was ook zo toen ze jonger was. Maar haar vetpercentage is best hoog. Die vetkleppen hebben dunne beentjes en dikke buiken (conform de genetisch bepaalde vetverdeling bij mannen), zij heeft een relatief slank bovenlichaam maar enorme benen en billen (vrouwelijke vetopslag). De mode zegt dat zij haast ideaal en fit is is en de mannen verre van.
Maar weer eens naar de opticien misschien?
 
Toch benieuwd hoe een fitte vrouw er volgens jou dan uitziet?
Wat bedoel je met fit? Dit woord wordt in allerlei betekenissen gebruikt, vaak een cosmetische en modegevoelige. Het mooiste is nog het begrip fitness, tenzij je een patiënt bent wordt je er niet fitter van. Je kan fit zijn terwijl je er niet fit uitziet en je kan er fit uitzien zonder fit te zijn. Een aantrekkelijke vrouw kan voor mij dun tot een beetje dik zijn.
 
Maar weer eens naar de opticien misschien?
Ik bewonder je als indrukwekkende bodybuilder, maar door die hoedanigheid zal jouw oordeel over lichamelijke voortreffelijkheid niet het meest objectieve zijn.
 
Ik bewonder je als indrukwekkende bodybuilder, maar door die hoedanigheid zal jouw oordeel over lichamelijke voortreffelijkheid niet het meest objectieve zijn.
Iedereen kan het verschil tussen een getraind lichaam of een dik zeug wel zien zou je zeggen.
 
Back
Naar boven