MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #152.844
Maar je houdt ook niet van gerookte zalm enzo?

Gerookte knoflook is ook een aanrader trouwens. Verkopen ze ook in de supermarkt.

Kan niet wachten. Gerookt stuk vlees van de bbq, koud biertje erbij. Heerlijke single malt met sigaartje achteraf. In het zonnetje. Orishas op de achtergrond. Lekker man.

Laatst bewerkt:
  • #152.846
Jij komt zeker ook met Jillz aanzetten wanneer je vrienden vragen of je wat bier mee kan nemen.
Ik wist serieus niet eens wat dat was. Alcohol is sowieso voor pussies. En als je dan alcoholvrije shit gaat nemen voor de ''smaak'' dan kan je beter gewoon op houden met leven. Je drinkt toch ook geen koffie zonder cafeïne of je hebt toch geen seks zonder klaar te komen.

Maar je houdt ook niet van gerookte zalm enzo?

Gerookte knoflook is ook een aanrader trouwens. Verkopen ze ook in de supermarkt.

Kan niet wachten man. Gerookt stuk vlees van de bbq, koud biertje erbij. Heerlijke single malt met sigaartje achteraf. In het zonnetje. Orishas op de achtergrond. Lekker man.
Nee, totale verkrachting een heleboel goede producten. Diegene die dat bedacht heeft moet worden opgehangen aan de hoogste boom. Blijf gewoon met je vieze lelijke fikken van die producten af. Het is gewoon goed zo, gewoon laten.

• #152.847
Ik wist serieus niet eens wat dat was. Alcohol is sowieso voor pussies. En als je dan alcoholvrije shit gaat nemen voor de ''smaak'' dan kan je beter gewoon op houden met leven. Je drinkt toch ook geen koffie zonder cafeïne of je hebt toch geen seks zonder klaar te komen.

Nee, totale verkrachting een heleboel goede producten. Diegene die dat bedacht heeft moet worden opgehangen aan de hoogste boom. Blijf gewoon met je vieze lelijke fikken van die producten af. Het is gewoon goed zo, gewoon laten.
Je bent weer in topvorm!

Laatst bewerkt:
  • #152.850
beetje sniffe apfelstruderl amateur

• #152.852
  • #152.854
beetje sniffe apfelstruderl amateur
Op pep is prima te doen, heerlijk juist. Maar na M kan ik gebruiken wat ik wil maar komen gaat echt niet lukken.

Kun je seks hebben met MDMA? Wat voor slechte ondergedoseerde meuk gebruik jij dan. Of gebruik je dan een p*ssy dose. GHB is wel zo eentje inderdaad.
Zoveel dat je 1 oog dicht moet doen om nog een beetje fatsoenlijk scherp te kunnen kijken.
Ik ben chronisch geil man kan er niks aan doen. Hoog libido, vooral in de zomer.

• #152.855
Op pep is prima te doen, heerlijk juist. Maar na M kan ik gebruiken wat ik wil maar komen gaat echt niet lukken.

Zoveel dat je 1 oog dicht moet doen om nog een beetje fatsoenlijk scherp te kunnen kijken.
Ik ben chronisch geil man kan er niks aan doen. Hoog libido, vooral in de zomer.
Screenshot_20210326-130543_Instagram.jpg

• #152.859
20210326_133533.jpg

Daar kunnen weer wat foto's op. Plus LR en CS gaan er op draaien.

• #152.860
Terug
Naar boven