AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #152.862
teenslippers :cool:

• #152.863
Op pep is prima te doen, heerlijk juist. Maar na M kan ik gebruiken wat ik wil maar komen gaat echt niet lukken.

Zoveel dat je 1 oog dicht moet doen om nog een beetje fatsoenlijk scherp te kunnen kijken.
Ik ben chronisch geil man kan er niks aan doen. Hoog libido, vooral in de zomer.
Het is al lang geleden maar ik ben blijkbaar een van de weinigen die heel goed gaat op mdma in bed... beste sex ooit gehad met m op. Waren mooie tijden. Stukken leuker ook dan al die agressieve shitzooi zoals pep, sos en andere ellende.

Helaas nu heb ik allerlei verantwoordelijkheden en kan ik echt niet even een weekendje van de kaart... denk dat de laatste keer 17 jaar geleden was ofzo....

• #152.864
Ik zie een plaatje voor me met twee mannen met een driekwarkbroek en sokken in sandalen met de hoofden van @Steks en @BB_ erop gefotoshopt.
Zoiets?

twee-homo'sss.jpg

• #152.866
Het is al lang geleden maar ik ben blijkbaar een van de weinigen die heel goed gaat op mdma in bed... beste sex ooit gehad met m op. Waren mooie tijden. Stukken leuker ook dan al die agressieve shitzooi zoals pep, sos en andere ellende.

Helaas nu heb ik allerlei verantwoordelijkheden en kan ik echt niet even een weekendje van de kaart... denk dat de laatste keer 17 jaar geleden was ofzo....
Op MDMA heb ik ook fantastische seks en kan ik ook gewoon komen al duurt t wel ff. Dat gevoel dan, pffff :D
Pep ga ik soweiso niet op komen maar wel goed spul voor uren en uren smerige seks, zeker met G erbij.
Alleen is alientje alweer uit de picture

• #152.867
.

• #152.868
Ik denk dat jullie in het verkeerde topic zitten.

• #152.872
:popcorn: Gezellig

• #152.873
Deze stond door @Mentat weer eens tussen mijn suggesties.

• #152.874
Op MDMA heb ik ook fantastische seks en kan ik ook gewoon komen al duurt t wel ff. Dat gevoel dan, pffff :D
Pep ga ik soweiso niet op komen maar wel goed spul voor uren en uren smerige seks, zeker met G erbij.

Alleen is alientje alweer uit de picture
Als Alientje weer relevant is komt ze in de picture. Ik geloof er nog steeds geen zak van wat @BB_ zegt. 100% dat hij permanente prikstraf heeft gekregen

Die had ik afgeplakt met dubbelzijdig plakband.

• #152.875
Ik wist serieus niet eens wat dat was. Alcohol is sowieso voor pussies. En als je dan alcoholvrije shit gaat nemen voor de ''smaak'' dan kan je beter gewoon op houden met leven. Je drinkt toch ook geen koffie zonder cafeïne of je hebt toch geen seks zonder klaar te komen.

Vertel ons eens iets van jouw leven @th0maz , jij als op en top alpha ( je wilt verheerlijkt worden dus dan krijg je dat kerel ) , wat drink jij dan zoal ? wat eet je zoal ? en hoeveel p*ssy's heb jij met je puddingbuks al volgeblaft ?

• #152.877
Vertel ons eens iets van jouw leven @th0maz , jij als op en top alpha ( je wilt verheerlijkt worden dus dan krijg je dat kerel ) , wat drink jij dan zoal ? wat eet je zoal ? en hoeveel p*ssy's heb jij met je puddingbuks al volgeblaft ?
Och komt deze cringelord weer opduiken, die denkt de boel te komen redden. Ik vond het al opmerkelijk lang duren voordat ik een reactie van jou kreeg. Normaal gesproken ben je er altijd als één van de eerste bij die mij de les probeert te lezen. Gaat alles wel lekker, of was je er even tussenuit? Je snapt dat dit het internet is en niet de mensonterende boa-functie die je dagelijks uitoefent? Of probeer je hier ook boa'tje te spelen en ga je voor mij nu een bonnetje uitschrijven? :bang:

Verklaar eens wat er zo p*ssy is aan alcohol?
Je wordt er dik en skinny van. En als je teveel neemt krijg je er een fuckdup kater van. Kortom: je verandert in een p*ssy.

• #152.878

Jij hebt zeker al genoeg mensen genaaid he? Kreeg je een erectie van de taferelen op Malieveld?

• #152.879
Je wordt er dik en skinny van. En als je teveel neemt krijg je er een fuckdup kater van. Kortom: je verandert in een p*ssy.
Dat skinnyfat is eerder een kwestie van hoeveelheid en genetisch bepaald.

Je kan perfect wat alcohol verwerken in je schema.

Kater wordt niet alleen opgewekt door een bepaalde hoeveelheid maar ook vaak door de troep die erin zit.
Sulfiet, zwavel, toegevoegde gisten en smaakversterkers of andere additieven.
Ook de combinatie van te weinig water drinken en te weinig slaap zijn een belangrijke factor.

Ik vind je definitie van p*ssy wel best apart.

Terug
Naar boven