XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #152.881
Ben volgens mij de enige op dit forum die geen alcohol of drugs gebruikt :dunno:

Maar dat compenseer ik dan weer met een flinke dosis roids

• #152.886
Dat skinnyfat is eerder een kwestie van hoeveelheid en genetisch bepaald.

Je kan perfect wat alcohol verwerken in je schema.

Kater wordt niet alleen opgewekt door een bepaalde hoeveelheid maar ook vaak door de troep die erin zit.
Sulfiet, zwavel, toegevoegde gisten en smaakversterkers of andere additieven.
Ook de combinatie van te weinig water drinken en te weinig slaap zijn een belangrijke factor.

Ik vind je definitie van p*ssy wel best apart.
Uiteraard zijn er genoeg dingen die je kunt doen om dat te verminderen. En uiteraard heb jij dat als alcoholverslaafde tot in de puntjes uitgezocht, alleen vind ik persoonlijk dat het dan alsnog niet opweegt. Ik gebruik dan liever andere troep waar je je beter door gaat voelen en minder crap is voor je gains etc.

Ben volgens mij de enige op dit forum die geen alcohol of drugs gebruikt :dunno:

Beetje @BB_ belachelijk maken maar jij bent net zo goed een mietje.

• #152.889
Uiteraard zijn er genoeg dingen die je kunt doen om dat te verminderen. En uiteraard heb jij dat als alcoholverslaafde tot in de puntjes uitgezocht, alleen vind ik persoonlijk dat het dan alsnog niet opweegt. Ik gebruik dan liever andere troep waar je je beter door gaat voelen en minder crap is voor je gains etc.

Als je geen troep gebruikt heb je dan het gevoel je minder goed te voelen?

• #152.891

Bruh, zoals je zelf al zei: alcohol is kut en slecht voor je gains. Al die pep en lsd meuk is hier in Rusland niet echt gangbaar. Het is of alcohol of gelijk heroine hier. :dunno:

• #152.892

Nee hoor. Ik ook. Drugs is echt lang geleden en alcohol: op een enkel biertje na in de zomeravond in de tuin drink ik niet. Denk laatste biertje een maand of 4 geleden is oid.

Ik vind dronken worden ook echt de kater niet waard.

Ook geen rouds trouwens. Gewoon eigenlijk helemaal niets.

• #152.893
Dat skinnyfat is eerder een kwestie van hoeveelheid en genetisch bepaald.

Je kan perfect wat alcohol verwerken in je schema.

Kater wordt niet alleen opgewekt door een bepaalde hoeveelheid maar ook vaak door de troep die erin zit.
Sulfiet, zwavel, toegevoegde gisten en smaakversterkers of andere additieven.
Ook de combinatie van te weinig water drinken en te weinig slaap zijn een belangrijke factor.

Ik vind je definitie van p*ssy wel best apart.
Alcohol is echt keihard aangetoond een van de ongezondste dingen om regelmatig te gebruiken. Of je dat nu leuk vindt of niet. Het is teringzooi. Thc en zelfs mdma zijn minder toxisch. Alhoewel die laatste bij te regelmatig gebruik andere problemen veroorzaakt met je serotonine receptoren.

• #152.894
Op MDMA heb ik ook fantastische seks en kan ik ook gewoon komen al duurt t wel ff. Dat gevoel dan, pffff :D
Pep ga ik soweiso niet op komen maar wel goed spul voor uren en uren smerige seks, zeker met G erbij.

Alleen is alientje alweer uit de picture
Wel tien, vijftien keer in een nacht.... bizarre tijden. Geweldig was het. Daarna het gevoe of je een week bloed pist. Maar was het waard

• #152.895
  • #152.896
Ik dacht krokodille?

OT:

Pep is de basis.

Ja of dat. Weet niet precies wat dat is maar ik dacht dat je het zelf kon maken door benzine en codeine en nog een paar andere dingen te mixen en dat vervolgens je ledenmaten afrotten daarvan :o

• #152.897
apf.jpg

• #152.899
Alcohol is echt keihard aangetoond een van de ongezondste dingen om regelmatig te gebruiken. Of je dat nu leuk vindt of niet. Het is teringzooi. Thc en zelfs mdma zijn minder toxisch. Alhoewel die laatste bij te regelmatig gebruik andere problemen veroorzaakt met je serotonine receptoren.
Zelfs de zogenaamde voordelen van gematigde consumptie vallen erg tegen en wegen niet op tegen de nadelen. Nou is een glaasje hier en daar geen ramp, maar als je shit wilt voelen kun je beter ergens anders wezen. Met wiet is dan nog een probleem dat het gros het rookt, verbranden is nog steeds goed schadelijk aan je longen en een risico op longkanker.

• #152.900
Je drinkt het best alleen een glaasje op dagen die eindigen op een g, dan zit je wel safe.

Terug
Naar boven