XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.244
Ik neem aan dat er zalm op het menu staat voor de huwelijksnacht.
Voor de huwelijksnacht niet nee.
Er staat wel tarbot op de menu.
En mosselen, zoveel als je kan eten.
De bedoeling is dat het net geen all you can eat meer is toch?
Dus 1 mossel volstaat.
Shocked Oh My God GIF by Unbreakable Kimmy Schmidt

28-08
Jij erft al mijn spullen die een roes kunnen opwekken.

• #153.248
Wat ik me altijd afvraag bij die soort teksten, is of dit wel echt zo gezegd is. Of dat het niet erbij verzonnen omdat men zoiets perfect vindt passen.
Deze conversatie is waarschijnlijk authentiek. Beide mannen waren zeer welbespraakt en grappig. En de theorieën van Einstein zijn de laatste 50 jaar gewoon mainstream, elke natuurkundige begrijpt die. Dat was de 50 jaar daarvoor niet het geval, Einstein kreeg zijn Nobelprijs voor het ontdekken van het foto-elektrische effect.

• #153.252
Deze conversatie is waarschijnlijk authentiek. Beide mannen waren zeer welbespraakt en grappig. En de theorieën van Einstein zijn de laatste 50 jaar gewoon mainstream, elke natuurkundige begrijpt die. Dat was de 50 jaar daarvoor niet het geval, Einstein kreeg zijn Nobelprijs voor het ontdekken van het foto-elektrische effect.
Toch wel apart dat Heinrich Hertz het effect heeft ontdekt, maar dat Einstein de nobelprijs kreeg omdat hij kon uitleggen wat het was :roflol:

• #153.254
Toch wel apart dat Heinrich Hertz het effect heeft ontdekt, maar dat Einstein de nobelprijs kreeg omdat hij kon uitleggen wat het was :roflol:
Ontdekking van het mechanisme dan. Dat was eigenlijk geen Nobelprijs waardig, maar men vertrouwde de speciale en algemene relativiteitstheorieën nog niet aan het begin van de twintigste eeuw.

• #153.258
Wat maakte mijn dag gisteren goed: vriendin kreeg per ongeluk een large pizza in plaats van een small

Wat maakt mijn dag vandaag goed: bijna een volledige large leftover pizza als avondeten

Terug
Naar boven