MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Klopt maar niet iedereen kan leren/studeren
    De meeste mensen kunnen meer dan ze denken, soms moeten ze de juiste manier vinden.

    Ik geloof dat jij meer kan.

    Maar nu heb je wel genoeg veren in je reet, straks denkt iemand nog dat ik je aan het Snitchy Smutzen ben.
     
    Laatst bewerkt:
    De meeste mensen kunnen meer dan ze denken, soms moeten ze de juiste manier vinden.

    Ik geloof dat jij meer kan.

    Maar nu heb je wel genoeg veren in je reet, straks denkt iemand nog dat ik je aan het Snitchy Smeetsen ben.
    th0maz stompt mij de grond wel in
     
    Dat klopt, maar het wil niet zeggen dat je niet goed kan leren/studeren, dat je niks kan bereiken.
    Oo ja dat klopt zeker 👍

    Maar over het algemeen gesproken heb je het toch minder financieel gezien.

    Ik werk nu gelukkig in de ploegen dus mag niet klagen. Maar voor deze baan had ik 1508€ per 4 weken. 😅 vast contract en 5 jaar werkervaring.

    Dus ja dat is geen jackpot. En daar deed ik werk voor 3. Nu doe ik nog geen 40% en heb een beter salaris
     
    Omdat je een bitch bent ik ik jou binnen 30 sec laat aftikken Thommie.

    Ik had je toch laten weten wat ik er voor wilde hebben. Anders sta je maar lekker paar uurtjes extra achter de lopende band. Fucking zwerver.
     
    CFBCB9F1-4DD7-492B-84BC-45C52A357843.jpeg
     
    Ze hebben hier een Poolse supermarkt geopend. Ik ging ganzenstappen doorheen een rayon. Vond moeders grappig.
    Ze hebben daar wel aardige producten. Alleen begrijp ik vrij weinig van dat Pools, net als van bovenstaande zin.
     
    Back
    Naar boven