MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.302
Klopt maar niet iedereen kan leren/studeren
De meeste mensen kunnen meer dan ze denken, soms moeten ze de juiste manier vinden.

Ik geloof dat jij meer kan.

Maar nu heb je wel genoeg veren in je reet, straks denkt iemand nog dat ik je aan het Snitchy Smutzen ben.

Laatst bewerkt:
  • #153.305
Dat klopt, maar het wil niet zeggen dat je niet goed kan leren/studeren, dat je niks kan bereiken.
Oo ja dat klopt zeker 👍

Maar over het algemeen gesproken heb je het toch minder financieel gezien.

Ik werk nu gelukkig in de ploegen dus mag niet klagen. Maar voor deze baan had ik 1508€ per 4 weken. 😅 vast contract en 5 jaar werkervaring.

Dus ja dat is geen jackpot. En daar deed ik werk voor 3. Nu doe ik nog geen 40% en heb een beter salaris

• #153.311
CFBCB9F1-4DD7-492B-84BC-45C52A357843.jpeg

• #153.312
Ging bijna altijd op zaterdagmiddag met een paar kranten of een goed boek onder de arm in de stad wat drinken. Totdat dat weer kan moet het maar thuis. Wel altijd een lekker moment

20210417_164855.jpg

• #153.316
Ze hebben hier een Poolse supermarkt geopend. Ik ging ganzenstappen doorheen een rayon. Vond moeders grappig.

• #153.317
  • #153.320
Hij is weer on.

Ik was bij de Albert Heijn. Die verbaasde blikken vallen wel mee, steeds meer mensen zien in dat dit Chinese beleid voor een onbewezen maatregel bullshit is.

Boete? Jij rijdt natuurlijk altijd braaf 100 km/uur op de snelweg, dat is van hetzelfde laken een pak.

Ik laat zien dat ik zelf ook hersenen heb en geen hond ben die doet wat z'n baasje zegt. Regels zijn een middel , geen doel.

Terug
Naar boven