Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Hij doet ook wielrennen, die kans is er best.
Geen groene, wel zwarte. 'Nostradamus'.

Inmiddels 16.800 nogwat doden door corona in Nederland. https://www.sanquin.nl/over-sanquin/nieuws/2021/03/corona-antistoffen-bij-meer-dan-21-van-donors Nu heeft 21% corona gehad ongeveer. En dus zelfs met betere behandeling gaat dat gewoon door. Dat mag je dus maal 5 doen voor 100% en als de IC's vol zouden liggen gaat de CFR/IFR omhoog - want zonder hulp gaan meer mensen dood. Wie had opgelet bij wiskunde en statistiek had je de ordegrootte zelf ook kunnen uitrekenen.

Maar goed dat er toch mensen vaccins hebben ontwikkeld en dat er maatregelen genomen zijn. Hoe kut die ook zijn. Kost mijn persoonlijk tienduizenden euro's, maar hopelijk verlies ik geen familieleden, of kom ik zelf met ernstige longschade te zitten.

Geen groene, wel zwarte. 'Nostradamus'.

Inmiddels 16.800 nogwat doden door corona in Nederland. https://www.sanquin.nl/over-sanquin/nieuws/2021/03/corona-antistoffen-bij-meer-dan-21-van-donors Nu heeft 21% corona gehad ongeveer. En dus zelfs met betere behandeling gaat dat gewoon door. Dat mag je dus maal 5 doen voor 100% en als de IC's vol zouden liggen gaat de CFR/IFR omhoog - want zonder hulp gaan meer mensen dood. Wie had opgelet bij wiskunde en statistiek had je de ordegrootte zelf ook kunnen uitrekenen.

Maar goed dat er toch mensen vaccins hebben ontwikkeld en dat er maatregelen genomen zijn. Hoe kut die ook zijn. Kost mijn persoonlijk tienduizenden euro's, maar hopelijk verlies ik geen familieleden, of kom ik zelf met ernstige longschade te zitten.
Ten eerste is het MET corrona gestorven en geheel toevallig is het precies hetzelfde aantal doden als MET influenza hadden gestorven. De truuk die ze nu cijfermatig uithalen is doortellen en bij elke zieke een vork in de neus stoppen met als gevolg 'corrona'. Ja het is een vervelend virus voor sommigen maar niet de apocalyps die overheid en media schetsen. Corona golf in 2020 en dit jaar wordt het weer een normaal sterfte jaar, wedden?
Pak nu eens de sterfte cijfers 2010 tm maart 2021 en leg ze naast elkaar en spreek dan nog een keer van de walking dead. Maargoed we gaan hier niet uitkomen. Blijf vooral in 'de pandemie hangen'.
Pas op voor de Marokkaanse variant, die wordt hardnekkig.
Wanneer mag jullie mondkapje af?

Is de griep nog steeds mysterieus verdwenen?

Aantaal griepdoden nog steeds 0?

O ja ook z'n leuke, weten jullie nog, die bad oranage man die Hydrocholro veelbelovend noemde? Dokter rob Elens die patienten aan het genezen was met een combinatie van Hydroxychloroq en zink? Weggezet door de Jonge als kwakzalver.
84% minder ziekenhuis opnamen als in een vroeg stadium deze combinatie gebruikt wordt.

Alles wat de orange man deed werd weggezet als slecht. Gast kon niet eens normaal een hamburger eten zonder dat men er weer een hinderlijk artikel over schreef.
Ziekelijke nieuwsmedia.

Nee hoor, die werkt niet.

Gisteren voor het eerst weer eens boodschappen gedaan zonder, wat een opluchting. Ik begrijp niet waarom ik mee ben gegaan in die hysterie. Moet nu gewoon lachen als ik anderen als een mak schaap met zo'n ding op zie lopen.
Foei b stoute b

Gisteren voor het eerst weer eens boodschappen gedaan zonder, wat een opluchting. Ik begrijp niet waarom ik mee ben gegaan in die hysterie. Moet nu gewoon lachen als ik anderen als een mak schaap met zo'n ding op zie lopen.
Je was in een winkel waar geen mondkapjesplicht gold? Of heb je sinds gisteren schijt aan die mondkapjesplicht en neem je de verbaasde en afkeurende blikken en een eventuele boete voor lief?

Je was in een winkel waar geen mondkapjesplicht gold? Of heb je sinds gisteren schijt aan die mondkapjesplicht en neem je de verbaasde en afkeurende blikken en een eventuele boete voor lief?
Ik was bij de Albert Heijn. Die verbaasde blikken vallen wel mee, steeds meer mensen zien in dat dit Chinese beleid voor een onbewezen maatregel bullshit is.

Boete? Jij rijdt natuurlijk altijd braaf 100 km/uur op de snelweg, dat is van hetzelfde laken een pak.

Ik laat zien dat ik zelf ook hersenen heb en geen hond ben die doet wat z'n baasje zegt. Regels zijn een middel , geen doel.

Net alsof je gelijk een boete krijgt.
Als jij een mondkapje vergeten bent, en er wel eentje op kan zetten als dat gevraagd wordt, dan is er sowieso niets aan de hand.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik was bij de Albert Heijn. Die verbaasde blikken vallen wel mee, steeds meer mensen zien in dat dit Chinese beleid voor een onbewezen maatregel bullshit is.

Boete? Jij rijdt natuurlijk altijd braaf 100 km/uur op de snelweg, dat is van hetzelfde laken een pak.

Ik laat zien dat ik zelf ook hersenen heb en geen hond ben die doet wat z'n baasje zegt. Regels zijn een middel , geen doel.
Nee @imnewhere rijdt altijd minimaal 10 km/u zachter dan de maximumsnelheid.

En als ze jou zien dan denken ze toch die heeft een aandoening.

:trollface:

Nee hoor, die werkt niet.

@BB_ is woke af

Terug
Naar boven