Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.321
Nee, over 4 weken weer. Ik ben gewoon wakker en laat zien dat we in een vrij land leven (of zouden moeten leven, want de vrijheid wordt ons langzaam afgenomen).

Wat vind jij zelf van die mondkapjesplicht? Houd je je er alleen maar aan om gezeik te voorkomen of zie je er het nut ook echt van in. En zou je zo'n ding ook dragen als het niet verplicht was geweest?

• #153.322
Wat vind jij zelf van die mondkapjesplicht? Houd je je er alleen maar aan om gezeik te voorkomen of zie je er het nut ook echt van in.
Mijn beeld van jouw als ideale schoonzoon begint steeds verder af te brokkelen. Eerst aan de AAS en nu dit weer...

Ik twijfel soms ook wel aan het nut van het dragen van mondkapjes, maar alleen al uit solidariteit met de oudjes die ik niet de stuipen op het lijf wil jagen door zonder mondkapje door de supermarkt te banjeren, draag ik ze wel.

• #153.323
Als de mondmaskers hielpen, was het virus dan nog niet onder controle geweest?

• #153.324
Wat vind jij zelf van die mondkapjesplicht? Houd je je er alleen maar aan om gezeik te voorkomen of zie je er het nut ook echt van in. En zou je zo'n ding ook dragen als het niet verplicht was geweest?
Ik vind het onzinnig, maar draag hem waar nodig. In de winkel voornamelijk om het het personeel niet lastig te maken en op mijn werk omdat mijn werkgever me dat blijkbaar kan verplichten.

• #153.325
Ik twijfel soms ook wel aan het nut van het dragen van mondkapjes, maar alleen al uit solidariteit met de oudjes die ik niet de stuipen op het lijf wel jagen door zonder mondkapje door de supermarkt te banjeren, draag ik ze wel.
Mensen die bang zijn voor mensen die zonder mondkapje lopen probeer ik extra de stuipen op het lijf te jagen.

hoe Fucking onnozel ben je dan als je daar bang voor bent.
dat heeft ook niks meer te maken met de mondkapjes zelf namelijk maar dat ze compleet de realiteit kwijt zijn door de angstcultuur die gecreëerd is door de regering.

• #153.328
Nee. Risicobeperking =/= risicovermijding.
FB_IMG_1618740655753.jpg

:o

• #153.329
Zo mogelijk nog enger dan mensen die woke zijn, veel geluk!
Maar geen complotdenker of wappie. Het valt mij op dat veel mensen of in het ene kamp zitten of in het ander, de nuance ontbreekt vaak.

Ik kom dagelijks van die complotdenkers tegen, die werkelijk denken dat alles in scène is gezet, tot de cijfers van het RIVM en CBS aan toe. Dat corona niet bestaat, het gewoon een griep is.

Ik schaar mij niet helemaal achter het beleid van de overheid, maar helemaal niets doen lijkt mij gezien de R zonder maatregelen ook niet verstandig. Zoek de balans tussen het beperken van het aantal doden en IC-opnames en het draaiende houden van de economie zonder maatregelen die alleen maar schijnveiligheid creëren. En maak serieus werk van die inentingscampagne.

• #153.330
Ik kom dagelijks van die complotdenkers tegen, die werkelijk denken dat alles in scène is gezet, tot de cijfers van het RIVM en CBS aan toe. Dat corona niet bestaat, het gewoon een griep is.
Dat was mijn punt.

Mensen die zich wakker noemen, zijn ook de mensen op het Museumplein of Malieveld.

Ik zag je al staan met je pannen bij de Hofvijver! :D

• #153.332
Dat was mijn punt.

Mensen die zich wakker noemen, zijn ook de mensen op het Museumplein of Malieveld.

Ik zag je al staan met je pannen bij de Hofvijver! :D
Ik kwam misschien zo over door mijn punt, maar dat ging enkel over mondkapjes. Avondklok net zo. Ik ben wel de laatste die aan wat voor demonstratie dan ook zal deelnemen.

• #153.333
Ik kwam misschien zo over door mijn punt, maar dat ging enkel over mondkapjes. Avondklok net zo. Ik ben wel de laatste die aan wat voor demonstratie dan ook zal deelnemen.
Nee, ipv je onder gelijkgestemden te begeven begeef je je onder mensen die daar anders over denken, dat risico niet willen nemen en die, omdat ze daar nu eenmaal werken, geen andere keus hebben, maar jij dringt jouw keus aan hen op, held.

• #153.334
Nee, ipv je onder gelijkgestemden te begeven begeef je je onder mensen die daar anders over denken, dat risico niet willen nemen en die, omdat ze daar nu eenmaal werken, geen andere keus hebben, maar jij dringt jouw keus aan hen op, held.
Ad hominem.

• #153.338
  • #153.339
Ik schaar mij niet helemaal achter het beleid van de overheid, maar helemaal niets doen lijkt mij gezien de R zonder maatregelen ook niet verstandig. Zoek de balans tussen het beperken van het aantal doden en IC-opnames en het draaiende houden van de economie zonder maatregelen die alleen maar schijnveiligheid creëren. En maak serieus werk van die inentingscampagne.
Dat is "het ene kamp"...

Niemand die zegt dat de overheid alles goed doet/heeft gedaan, maar die argumenten moeten rationeel zijn, en niet op basis van gelobby of complotdenken.

• #153.340
Wat dring ik volgens jou anderen dan op en welk risico neem ik dan volgens jou? Misschien begrijp ik je verkeerd, maar die vakkenvuller draagt dat ding ook alleen maar omdat het hem opgedragen wordt.

Terug
Naar boven