MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.861
Nederland staat 30e bij de bookmakers op het Songfestival, maar we zijn wel lekker woke.

• #153.863
https://nos.nl/artikel/2380685-lubach-in-2022-terug-op-tv-met-show-van-maandag-tot-donderdag

Happy Pumped Up GIF by Originals

• #153.865
Gister voor het eerst in 4 jaar weer mee kunnen doen met capoeira training. Ik ben fking extatisch. Dat is uiteindelijk mijn sport. Echt super veel aan dit forum en bodybuilding gehad in de weg daarnaartoe. En daarnaast had ik opeens spit maandag. Dat heb ik dus ook nog recht moeten trekken voordat ik mee kon trainen: no pain no gain! Maar gisteren lekker op mn handen kunnen staan enzo.

• #153.870
Dit soort mensen zouden ze opzettelijk moeten infecteren met covid.
Dan blijkt healthy at any weight toch vies tegen te vallen.

Piers Morgan vond daar ook iets van.

Body positivity is hartstikke leuk, maar een fat f**k is een fat f**k en die gaan sneller dood.

• #153.875
Mijn zus zou zeggen, ze mag vet zijn maar ze weet de weg naar een goede hamburgertent en dikkerds zijn meestal gezellig omdat ze het daar toch een beetje van moeten hebben.
Niets mis met een onsje meer, maar als ze de hele hamburgertent leegvreet dan is er ook niets aan.

Heeft u al een keuze kunnen maken meneer?
Doe mij maar de salade.
En de dame?
Die neemt de rest.
U bedoelt?
De rest van de kaart, inclusief toetjes.

• #153.876
  • #153.879

Maakt per kwartaal meer wegenbelasting over dan de zwaarste diesel om überhaupt op openbaar terrein te waggelen, en moet waarschijnlijk al decennia een (kilo)metervergoeding betalen voor elke meter dat hij buiten loopt.

Deze heb ik ook gezien ja, en dan nog de schuld op zijn pa afschuiven ook.
Dikke mensen zijn slecht voor de samenleving.

• #153.880
Deze heb ik ook gezien ja, en dan nog de schuld op zijn pa afschuiven ook.
Dikke mensen zijn slecht voor de samenleving.
Die gozer is zo dik dat er schimmel onder zijn boobs groeit. Hoe veegt zo iemand zijn reet af. Vragen.

Terug
Naar boven