- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkeerde topic?
met je familie kan je veel delentopic
Ja zijn vorm is inderdaad nogal shitty.zo lust ik er nog wel 1. Die vetklep maakt meer geluid dan dat’ie iets doet.
Niemand die naar m toeloopt om hem dat te vertellen, de laatste die dat deed ging hij bovenop zitten.zo lust ik er nog wel 1. Die vetklep maakt meer geluid dan dat’ie iets doet.
bobber van maken rij je tenminste geen vrouwen harley meer
maar gratsz maat is je gegundEen grotere ROM dan bij de meeste van zijn lifts.zo lust ik er nog wel 1. Die vetklep maakt meer geluid dan dat’ie iets doet.
Deftige sportster! Veel rij plezier
Large ROM is overrated.
manlets doen halve ROMS ze kunnen gewoon nie anders het is hun bouwLarge ROM is overrated.
Halve beweging is twee keer zo snel groeien. Alle luie mensen groeien het beste in deze sport. Ze doen alles half half behalve slapen en eten.

Ik ben heel blij voor je, trainen met zo'n ding op lijkt me onprettig. Het is niet dat ik dol ben op mondmaskers of verplichtingen, het is een noodzakelijk kwaad en hulpmiddel voor sommige landgenoten.
Zou maar zo kunnen hier iig nietIs het niet landelijk verplicht geworden ook als je je tussen oefeningen verplaatst?
Even een telefoontje plegen.

Nsber
Bij Basic Shit hebben ze wel mooi blokken van anderhalf uur. Bij Biggym moet je je traning in een uurtje afraffelen.