- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat het niet vooral om registreren ipv reserveren, maar dat voor de meeste gyms de combi met reserveren makkelijker is in de uitvoering?Je zou maar niet bij een anytime zitten waar ze volledig schijt hebben aan reserveren![]()
Hoe bedoel je registreren?Gaat het niet vooral om registreren ipv reserveren, maar dat voor de meeste gyms de combi met reserveren makkelijker is in de uitvoering?
Dat de sportschoolhouder moet registeren wie er traint in zijn of haar gym. Volgens mij i.v.m. bron- en contactonderzoek.
Wat hij zegt:
Dat de sportschoolhouder moet registeren wie er traint in zijn of haar gym. Volgens mij i.v.m. bron- en contactonderzoek.
Vorig jaar hoefden we dat niet. Nu schijnt het inderdaad te moeten. Reserveren hoeft hier trouwens niet en ik kan gewoon 7 dagen per week zolang ik wil trainen, net als vorig jaar toen de gyms weer open gingen. Heerlijk.Dat de sportschoolhouder moet registeren wie er traint in zijn of haar gym. Volgens mij i.v.m. bron- en contactonderzoek.
Misschien deed jouw sportschool het niet, maar het moest wel degelijk. Zeker in de laatste weken voor de tweede lockdown, toen de regels steeds verder werden aangescherpt.
Dat hangt af van de sportschool waar je traint denk ik. Bij de meeste budgetgyms is reserveren onvermijdelijk, omdat het er anders te druk wordt.Reserveren hoeft hier trouwens niet en ik kan gewoon 7 dagen per week zolang ik wil trainen, net als vorig jaar toen de gyms weer open gingen. Heerlijk.
Blij dat ik niet bij een budgetgym zit, maar gewoon een tientje meer per maand betaal in ruil voor een gym zonder al die drukte en met een goeie sfeer en apparatuur.Misschien deed jouw sportschool het niet, maar het moest wel degelijk. Zeker in de laatste weken voor de tweede lockdown, toen de regels steeds verder werden aangescherpt.
Dat hangt af van de sportschool waar je traint denk ik. Bij de meeste budgetgyms is reserveren onvermijdelijk, omdat het er anders te druk wordt.
Oja want alleen bij budget gyms is het drukBlij dat ik niet bij een budgetgym zit, maar gewoon een tientje meer per maand betaal in ruil voor een gym zonder al die drukte en met een goeie sfeer en apparatuur.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de gym waar ik train geen budgetgym is en dat het bij mij in de gym niet zo druk is en daardoor reserveren niet nodig. Begrijpend lezen. Ik kan nog wel meer redenen noemen waarom ik een andere gym prefereer boven een budgetgym.Oja want alleen bij budget gyms is het druk
Ernie toch
Oke ErnstDat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de gym waar ik train geen budgetgym is en dat het bij mij in de gym niet zo druk is en daardoor reserveren niet nodig. Begrijpend lezen. Ik kan nog wel meer redenen noemen waarom ik een andere gym prefereer boven een budgetgym.
Mijn ervaring is trouwens wel dat doorgaans hardcore gyms voor een wat beperkter publiek zijn dan die commerciele budgetgyms, die vaak een enorm aantal leden hebben.
Oke Bobby.

Vorig jaar hoefden we dat niet. Nu schijnt het inderdaad te moeten. Reserveren hoeft hier trouwens niet en ik kan gewoon 7 dagen per week zolang ik wil trainen, net als vorig jaar toen de gyms weer open gingen. Heerlijk.
Hij is wel fucking build, heeft blijkbaar alleen het eet gedeelte goed gedaan, skipped the gym.zo lust ik er nog wel 1. Die vetklep maakt meer geluid dan dat’ie iets doet.
Noem je @Brainfart nu met een omweg een fit chick? Smooth!Max 20 personen in de zaal, 19 fit chicks inclusief ik, netjes.