Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.921
Je zou maar niet bij een anytime zitten waar ze volledig schijt hebben aan reserveren :trollface:

• #153.922
Je zou maar niet bij een anytime zitten waar ze volledig schijt hebben aan reserveren :trollface:
Gaat het niet vooral om registreren ipv reserveren, maar dat voor de meeste gyms de combi met reserveren makkelijker is in de uitvoering?

• #153.923
  • #153.926
Dat de sportschoolhouder moet registeren wie er traint in zijn of haar gym. Volgens mij i.v.m. bron- en contactonderzoek.
Vorig jaar hoefden we dat niet. Nu schijnt het inderdaad te moeten. Reserveren hoeft hier trouwens niet en ik kan gewoon 7 dagen per week zolang ik wil trainen, net als vorig jaar toen de gyms weer open gingen. Heerlijk.

• #153.927
Vorig jaar hoefden we dat niet.
Misschien deed jouw sportschool het niet, maar het moest wel degelijk. Zeker in de laatste weken voor de tweede lockdown, toen de regels steeds verder werden aangescherpt.
Reserveren hoeft hier trouwens niet en ik kan gewoon 7 dagen per week zolang ik wil trainen, net als vorig jaar toen de gyms weer open gingen. Heerlijk.
Dat hangt af van de sportschool waar je traint denk ik. Bij de meeste budgetgyms is reserveren onvermijdelijk, omdat het er anders te druk wordt.

• #153.928
Misschien deed jouw sportschool het niet, maar het moest wel degelijk. Zeker in de laatste weken voor de tweede lockdown, toen de regels steeds verder werden aangescherpt.

Dat hangt af van de sportschool waar je traint denk ik. Bij de meeste budgetgyms is reserveren onvermijdelijk, omdat het er anders te druk wordt.
Blij dat ik niet bij een budgetgym zit, maar gewoon een tientje meer per maand betaal in ruil voor een gym zonder al die drukte en met een goeie sfeer en apparatuur.

• #153.929
Blij dat ik niet bij een budgetgym zit, maar gewoon een tientje meer per maand betaal in ruil voor een gym zonder al die drukte en met een goeie sfeer en apparatuur.
Oja want alleen bij budget gyms is het druk

Ernie toch

• Dislike
Waarderingen: BB_
  • #153.930
Gelukkig hier geen mondkapjes en ook niet reserveren of een tijdslimiet.

• #153.931
Oja want alleen bij budget gyms is het druk

Ernie toch
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de gym waar ik train geen budgetgym is en dat het bij mij in de gym niet zo druk is en daardoor reserveren niet nodig. Begrijpend lezen. Ik kan nog wel meer redenen noemen waarom ik een andere gym prefereer boven een budgetgym.

Mijn ervaring is trouwens wel dat doorgaans hardcore gyms voor een wat beperkter publiek zijn dan die commerciele budgetgyms, die vaak een enorm aantal leden hebben.

• #153.932
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de gym waar ik train geen budgetgym is en dat het bij mij in de gym niet zo druk is en daardoor reserveren niet nodig. Begrijpend lezen. Ik kan nog wel meer redenen noemen waarom ik een andere gym prefereer boven een budgetgym.

Mijn ervaring is trouwens wel dat doorgaans hardcore gyms voor een wat beperkter publiek zijn dan die commerciele budgetgyms, die vaak een enorm aantal leden hebben.
Oke Ernst

• #153.933
  • #153.934
Goedzo Ernst, nu weer even snel de sportschooleigenaar deepthroaten hoe geweldig je het allemaal vindt

• #153.935
ff ophouden met dat gezeik, we gaan gewoon knalle

• Like
Waarderingen: 6am
  • #153.936
Vorig jaar hoefden we dat niet. Nu schijnt het inderdaad te moeten. Reserveren hoeft hier trouwens niet en ik kan gewoon 7 dagen per week zolang ik wil trainen, net als vorig jaar toen de gyms weer open gingen. Heerlijk.

Hier ook niet :heart:
Bij de kleine gyms kom je niet zo snel aan 30 mensen tegelijkertijd, dus heeft het reserveren geen toegevoegde waarde. En de bugetgyms zijn niet gemaakt voor maar 30 mensen, dus reserveren moet daar sowieso. Althans dat neem ik aan

Screenshot_20210516_185344_com.whatsapp_edit_19027507972615.jpg

• #153.937
Max 20 personen in de zaal, 19 fit chicks inclusief ik, netjes.

Gewaagde uitspraken:

Je bent geen bodybuilder als je je eigen rug nog kan krabben.

Neuken is leuker dan cardio.

• #153.938
zo lust ik er nog wel 1. Die vetklep maakt meer geluid dan dat’ie iets doet.
Hij is wel fucking build, heeft blijkbaar alleen het eet gedeelte goed gedaan, skipped the gym.

Even alle gekheid op een stokje, die gast is beresterk man, kijk zijn andere footage, lift alles gewoon weg alsof het niets is. Hij is wel fucking traag met boksen.

Laatst bewerkt:
  • #153.939
Max 20 personen in de zaal, 19 fit chicks inclusief ik, netjes.
Noem je @Brainfart nu met een omweg een fit chick? Smooth!

Liever niet teveel daarvan, probeer nog maar eens ergens een barbell, bankje of schijven te vinden als ze en masse gaan hip thrusten of lunges of weet ik wat gaan doen.

Liefst weer minstens de helft bejaarden, daar heb ik geen last van. Tegen de tijd dat ik nog iets met een machine zou willen zijn ze alweer vertrokken.

Kom jij met je alternatief voor cardio wel voorbij de anaerobe glycolyse, of is het met ATP/CP wel klaar, letterlijk? :p

Laatst bewerkt:
  • #153.940
Nee ff serieus die Griek is beresterk, de dingen die ik hem zie doen zou velen hier niet lukken, kracht in zijn rug en biceps zijn insane.

Terug
Naar boven