- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd! Dat mag gevierd worden met nog een extra plant.9 voor mijn eindstage, ff nog een voldoende voor mijn onderzoek en mijn opleiding is afgerond![]()
Ik heb altijd het idee bij de mensen die aan calisthenics doen dat die dus ook in allerlei standjes lang door kunnen neuken. Moet haast wel, ze hangen namelijk minutenlang aan de stang in elke willekeurige houding. Ben benieuwd of er hier mensen zitten die aan calisthenics doen, enkel @wesleyb8 komt in mij op. Ik meen mij te herinneren dat hij aangaf buiten in het park op die wijze te trainen.Noem je @Brainfart nu met een omweg een fit chick? Smooth!
Liever niet teveel daarvan, probeer nog maar eens ergens een barbell, bankje of schijven te vinden als ze en masse gaan hip thrusten of lunges of weet ik wat gaan doen.
Liefst weer minstens de helft bejaarden, daar heb ik geen last van. Tegen de tijd dat ik nog iets met een machine zou willen zijn ze alweer vertrokken.
Kom jij met je alternatief voor cardio wel voorbij de anaerobe glycolyse, of is het met ATP/CP wel klaar, letterlijk?![]()
Dat zei ze tegen mij nou nooit@natty87 die zegt dat ik een smalle kop krijg. #rip

Dikke kop en smalle kuitjes

Knallen, Bruce Willis frontline action die hard style, verstand op 0, gewoon knallen tot verzuring.
Knallen, Bruce Willis frontline action die hard style, verstand op 0, gewoon knallen tot verzuring.
Sowieso even goed inwijden, zo te zien ben ik de enige met 9 andere die er om dat tijdstip komen. Nu hopen dat zij niet ook allemaal chestday hebben, wat wss wel het geval gaat zijnKnallen, Bruce Willis frontline action die hard style, verstand op 0, gewoon knallen tot verzuring.
Het is je gegund, gefeliciteerd mannieuwe baan te pakken! paar% extra verdienen en betere arbeidsvoorwaarden!
Leuk man! Als?nieuwe baan te pakken! paar% extra verdienen en betere arbeidsvoorwaarden!
13e maand
Cool, maar ik bedoel wat voor functie13e maand
7 extra vrije dagen per jaar
meerdere cursussen aangeboden gekregen. om te blijven ontwikkelen.
meer vrijheid op de werkvloer qua beslissingen nemen.