- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
verkoper binnendienst ruwbouw materialen. (ook eindelijk geen "junior" meer)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verkoper binnendienst ruwbouw materialen. (ook eindelijk geen "junior" meer)
eindelijk weg bij dat bagger pontmeyer gzverkoper binnendienst ruwbouw materialen. (ook eindelijk geen "junior" meer)
True story! Kut hout is toch veel te duur
klopt bij een non franchise kan je vaak nog wat handelen , pontmeyer was aan de hoge kant voor gegooid hout en hout met worm in
Hij flikt het, om 0:00u trainen, geniet ervan!Helemaal een voordeel dat hier de gewichten nog eens lichter aanvoelen dan de homegym waar ik trainde
![]()
Thanks! Het voelt heerlijk kan ik je vertellen
Stijve piemol in de gym?
Te weinig goeie chimies daarvoor helaas

Ja welke mafkees is er dan ook midden in de nacht

Liep daar toch wel met 15 man ofzo, ze hadden overal slingers opgehangen en overal boxen staan met homo rawstyle op

dus je voelde je thuis ? had @ThuggishRuggish gebeld die vind dat wel wow hahahahahhahaah geintje ofcLiep daar toch wel met 15 man ofzo, ze hadden overal slingers opgehangen en overal boxen staan met homo rawstyle op![]()
Vindtdus je voelde je thuis ? had @ThuggishRuggish gebeld die vind dat wel wow hahahahahhahaah geintje ofc
Vindt
Laatste keer dat wij samen naar een gaybar zijn geweest.
Nee ik vind rawstyle echt homo muziek. Als je daar naar luistert kunnen ze je beter afschietendus je voelde je thuis ? had @ThuggishRuggish gebeld die vind dat wel wow hahahahahhahaah geintje ofc

geen idee wat rawstyle is , dus ik geloof jeNee ik vind rawstyle echt homo muziek. Als je daar naar luistert kunnen ze je beter afschieten![]()