MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #154.001
Bij mijn eerste date sinds lange tijd vroeg ik me ook af of ze last had van covid kilo's, ik heb maar wijselijk m'n mond gehouden. Je zag het er ook niet aan af, ze was nog steeds slank, strak en thick in all the right places.

Ze zag er fantastisch uit, alsof ze al die maanden op me had liggen wachten. Het was wel even zoeken voor m'n handen de juiste plekjes weer hadden gevonden en ze weer lekker tegen me aan lag, dat je weet dat we voor elkaar gemaakt zijn.

We hebben besloten rustig aan te doen om weer een beetje aan elkaar te wennen, maar dat zal binnen de kortste keren wel weer ontaarden in het stevigere werk.

Het was heerlijk om weer even met haar samen te zijn, ik heb mijn Barbella zo gemist!
Got me in the first half, not gonna lie

• #154.002
Ik mocht uitzonderlijk naar kantoor vandaag, nooit gedacht dat ik zo blij zou worden van daar te zijn :p.
Ben nu zo gewend aan thuis werken. Hoef niet zo nodig naar kantoor:o
Spreek nu 1x per week af maar als mijn directe collega die dag vrij heeft ga ik ook niet want dan zit ik ook maar alleen.

Heb je thuis een ingericht kantoor?

• #154.003
Ben nu zo gewend aan thuis werken. Hoef niet zo nodig naar kantoor:o
Spreek nu 1x per week af maar als mijn directe collega die dag vrij heeft ga ik ook niet want dan zit ik ook maar alleen.

Heb je thuis een ingericht kantoor?
Nope, zit gewoon aan tafel thuis. Behalve dat het ergonomisch niet ideaal is, mis ik vooral de interactie met mijn collega's. Merk dat ik nu veel langer zoek naar een oorzaak /oplossing dan vroeger. Als je samen zit dan gooi je het even in de groep en schiet er altijd wel iemand ter hulp. En ik mis ook gewoon de flauwe grappen en opmerkingen :p.

• #154.004
Nope, zit gewoon aan tafel thuis. Behalve dat het ergonomisch niet ideaal is, mis ik vooral de interactie met mijn collega's. Merk dat ik nu veel langer zoek naar een oorzaak /oplossing dan vroeger. Als je samen zit dan gooi je het even in de groep en schiet er altijd wel iemand ter hulp. En ik mis ook gewoon de flauwe grappen en opmerkingen :p.
Same of op de bank. Inderdaad niet heel ergonomisch hehe.
Ieder zijn ding natuurlijk. wbt het snel schakelen is het wel handig collega's dichtbij je te hebben.
Nog geen zicht op terug naar kantoor in Belgie?

• #154.005
Same of op de bank. Inderdaad niet heel ergonomisch hehe.
Ieder zijn ding natuurlijk. wbt het snel schakelen is het wel handig collega's dichtbij je te hebben.
Nog geen zicht op terug naar kantoor in Belgie?
1 dag per week vanaf juni normaal. Als alles weer normaal is schakelen we over naar 3/2 kantoor/thuis. Dat lijkt me wel een goed evenwicht :).

Op de bank kan ik echt niet, ik moet minstens twee schermen hebben om deftig te werken en veel teveel rondklikken en typen :p.

• #154.007
Moest wel erg lachen om deze lame ass dude die blijkbaar denkt dat de hele gym van hem is en het dan ook nog post op social media met het idee van 'kijk mij eens badass zijn'

wat een r*tard

• #154.008
Moest wel erg lachen om deze lame ass dude die blijkbaar denkt dat de hele gym van hem is en het dan ook nog post op social media met het idee van 'kijk mij eens badass zijn'

wat een r*tard
Moeilijk te oordelen. Als een paar gasten 1 meter van mij vandaan gaan lopen kutten terwijl ik met mijn topset bezig ben en mij wil concentreren zou ik ook ragen.

• #154.010

wat een r*tard
Het is de gym van gasp door wie hij gesponsord is en voor wie ze filmen naast dat je de hele context niet weet adh van dit filmpje.

• #154.011
Moeilijk te oordelen. Als een paar gasten 1 meter van mij vandaan gaan lopen kutten terwijl ik met mijn topset bezig ben en mij wil concentreren zou ik ook ragen.
Sowieso is het storend als er iemand voor je langs loopt en zit te kloten tijdens een set maar dat kun je ook op een andere manier oplossen. Ik weet niet man, die uitleg erbij ook. 'people with camera crews fucking around'. Hij wordt zelf gefilmd door een cameracrew notabene :roflol:

• #154.012
Het is de gym van gasp door wie hij gesponsord is en voor wie ze filmen naast dat je de hele context niet weet adh van dit filmpje.
Als dat dan zo belangrijk is dan huur je de gym af om dat allemaal te filmen of je doet t buiten openingstijden om ofzo. Zolang als die gym open is en iedereen daar gewoon rondloopt kun je toch normaal doen tegen anderen? Ik ken de context niet, volgens mij is die er ook niet. Hij heeft nog een uitleg van bijna anderhalf uur (!) op zn insta staan waar ik een beetje doorheen heb zitten scrollen. De enige context die hij volgens mij levert is dat hij gefilmd werd door een crew en dat ie gesponsord wordt door die gym. So what, is toch geen reden om je als een douchebag te gedragen.

Misschien helpt het ook niet mee dat ik m op een ander filmpje zag squatten in een smith machine met knee wraps om. Wat een badass!

• #154.013

wat een r*tard
Manlet tren rage. En vervolgens zelf keihard schreeuwen.

Daarom heb je toch je eigen muziek bij? Tenzij het echt op jou gericht is. Maar dat was in dit geval echt niet zo. Ongeacht de context blijft het een publieke gym. Als het dan zo belangrijk voor je is, dan moet je maar een homegym hebben. Of gewoon de gym afhuren.

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mensen mij vroegen of ik minder hard mijn gewichten wilde laten vallen. Lachte ze gewoon vierkant uit. Ik ga mij echt niet inhouden omdat twee tjappies niet tegen een paar extra decibel kunnen. Dan moet je niet naar een publieke gym komen.

• #154.015
Hij had zich niet zo druk moeten maken inderdaad maar het is wel t*ring irritant als je met je (top)set bezig bent en voor je staan een paar gasten flink te ouwehoeren en lachen.
Je kunt ze gewoon keihard horen lachen.
Maar goed idd gewoon eigen muziek opdoen je op jezelf concentreren maar maakt het niet minder irritant.

• #154.017
Hij had zich niet zo druk moeten maken inderdaad maar het is wel t*ring irritant als je met je (top)set bezig bent en voor je staan een paar gasten flink te ouwehoeren en lachen.
Je kunt ze gewoon keihard horen lachen.
Maar goed idd gewoon eigen muziek opdoen je op jezelf concentreren maar maakt het niet minder irritant.
Ik hoor echt letterlijk niemand in mijn gym als ik mijn in ear oordoppen in heb. Van die muziek in de gym alleen al zou ik al een tren rage gaan krijgen. Laat staan als ik die mong*len in de gym ook nog allemaal moet aanhoren.

• #154.018
Ik hoor echt letterlijk niemand in mijn gym als ik mijn in ear oordoppen in heb. Van die muziek in de gym alleen al zou ik al een tren rage gaan krijgen. Laat staan als ik die mong*len in de gym ook nog allemaal moet aanhoren.
Precies ik zou ook echt niet meer zonder eigen muziek willen...

• #154.019
Manlet tren rage. En vervolgens zelf keihard schreeuwen.

Daarom heb je toch je eigen muziek bij? Tenzij het echt op jou gericht is. Maar dat was in dit geval echt niet zo. Ongeacht de context blijft het een publieke gym. Als het dan zo belangrijk voor je is, dan moet je maar een homegym hebben. Of gewoon de gym afhuren.

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mensen mij vroegen of ik minder hard mijn gewichten wilde laten vallen. Lachte ze gewoon vierkant uit. Ik ga mij echt niet inhouden omdat twee tjappies niet tegen een paar extra decibel kunnen. Dan moet je niet naar een publieke gym komen.
Qua muziek ben ik het idd met je eens. Gaat er meer om dat ze een hele gym hebben om te kutten en als ze dat dan precies voor je neus gaan doen wekt dat wel irritatie op ondanks dat het een publieke gym is.

Terug
Naar boven