Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.804
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Maar andersom voor jou wel dan? Als iemand groter is dan is het wel goed als die jou vertelt hoe je moet trainen? Dan verschillen we daar wel van in mening. Als iemands schouders 4x zo groot zijn als de mijne hoeft die mij ook niet te vertellen hoe ik moet trainen. Ervaring heeft mij vooral geleerd dat iemands spiermassa vooral goed samenhangt met iemands genetische aanleg hiervoor of AAS-gebruik, en niet met wat deze persoon weet van een goede aanpak.Je vat het op als “als je slim bent kan je niet groot worden”. Dat is niet de bedoeling want dat beweer ik niet.
Je ziet vaak kleinere gasten die kritiek hebben op de training van grote gasten, omdat ze ergens een artikeltje of een studie gelezen hebben. Het spijt me zeer, en misschien is dit wel een foute denkwijze, maar: als mijn schouders 4 x zo groot zijn als jouw schouders dan ga je mij niet vertellen hoe ik m’n schouders moet trainen. Maakt niet uit hoe slim je bent, maakt niet uit welke studie je gedaan hebt en het maakt niet ook uit hoe fout ik m’n schouders train. Je houdt je kritiek voor je.