Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #154.161
Je vat het op als “als je slim bent kan je niet groot worden”. Dat is niet de bedoeling want dat beweer ik niet.

Je ziet vaak kleinere gasten die kritiek hebben op de training van grote gasten, omdat ze ergens een artikeltje of een studie gelezen hebben. Het spijt me zeer, en misschien is dit wel een foute denkwijze, maar: als mijn schouders 4 x zo groot zijn als jouw schouders dan ga je mij niet vertellen hoe ik m’n schouders moet trainen. Maakt niet uit hoe slim je bent, maakt niet uit welke studie je gedaan hebt en het maakt niet ook uit hoe fout ik m’n schouders train. Je houdt je kritiek voor je.
Maar andersom voor jou wel dan? Als iemand groter is dan is het wel goed als die jou vertelt hoe je moet trainen? Dan verschillen we daar wel van in mening. Als iemands schouders 4x zo groot zijn als de mijne hoeft die mij ook niet te vertellen hoe ik moet trainen. Ervaring heeft mij vooral geleerd dat iemands spiermassa vooral goed samenhangt met iemands genetische aanleg hiervoor of AAS-gebruik, en niet met wat deze persoon weet van een goede aanpak.

• #154.162
maar wel vervolgens naar een slimme jonge gaan die niet impressive uitziet omdat je schouders pijn doen ?!

• #154.163
Maar andersom voor jou wel dan? Als iemand groter is dan is het wel goed als die jou vertelt hoe je moet trainen? Dan verschillen we daar wel van in mening. Als iemands schouders 4x zo groot zijn als de mijne hoeft die mij ook niet te vertellen hoe ik moet trainen. Ervaring heeft mij vooral geleerd dat iemands spiermassa vooral goed samenhangt met iemands genetische aanleg hiervoor of AAS-gebruik, en niet met wat deze persoon weet van een goede aanpak.
Ik heb het al heel lang geleden opgegeven om mensen uit te leggen wat ze beter kunnen/moeten doen qua training. Zie een paar posts terug. Mensen houden daar niet van.

Laat mensen zelf maar ontdekken wat ze goed of fout doen. Laat mensen zelf maar kiezen waar ze hun informatie vandaan halen, en naar wie ze wel of niet luisteren.

• #154.164
Ik heb het al heel lang geleden opgegeven om mensen uit te leggen wat ze beter kunnen/moeten doen qua training. Zie een paar posts terug. Mensen houden daar niet van. Laat mensen zelf maar ontdekken wat ze goed of fout doen.
Nee precies, maar dan komt het er dus op neer dat, of iemand nu groot of klein is, hij niet ongevraagd advies hoeft te geven over hoe te trainen.

• #154.165
Nee precies, maar dan komt het er dus op neer dat, of iemand nu groot of klein is, hij niet ongevraagd advies hoeft te geven over hoe te trainen.
Aan mij niet. Sterker nog, m’n eigen broer geeft me wel eens tips en ik kies zelf of ik ze aanneem ja of nee. Hij is 10 x zo ver in de sport als ik. Maar ik zal nooit zeggen hoe hij het beste kan trainen.

• #154.166
Waarschijnlijk niet naar de ontzettend talentvolle voetballer die meestal geen idee heeft van de strubbelingen waar de gewone sterveling mee te maken heeft. Kijk naar veel succesvolle trainers, hebben zelf doorgaans niet de absolute top gehaald.
Dit en ook liever iemand die buiten zichzelf ook diverse anderen vooruit heeft gebracht.

Bovendien:
Mark Twight > Bobby Maximus

• #154.167
Aan mij niet. Sterker nog, m’n eigen broer geeft me wel eens tips en ik kies zelf of ik ze aanneem ja of nee. Hij is 10 x zo ver in de sport als ik. Maar ik zal nooit zeggen hoe hij het beste kan trainen.
Zijn jullie toevallig een eeneiige tweeling? Anders zou het weleens handig kunnen zijn :trollface:

• #154.173
Dit voor mij. De manier waarop Tymen zijn verhaal over brengt en daar ook ieder zijn visie in waarde laat is wel mooi.
Ik denk dat een ieder die enige tijd op dit forum vertoeft wel weet welke leden iets met goede intenties proberen op te schrijven of puur uit zijn op relletjes.

• #154.176
  • #154.177
  • #154.178
prima boek , zou het zo kopen als ik nog zou kuren . Auteur is ook een Beste kerel verdient een best seller ^^

• #154.179
  • Haha
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven