- Waardering
- 20.663
Je vat het op als “als je slim bent kan je niet groot worden”. Dat is niet de bedoeling want dat beweer ik niet.
Je ziet vaak kleinere gasten die kritiek hebben op de training van grote gasten, omdat ze ergens een artikeltje of een studie gelezen hebben. Het spijt me zeer, en misschien is dit wel een foute denkwijze, maar: als mijn schouders 4 x zo groot zijn als jouw schouders dan ga je mij niet vertellen hoe ik m’n schouders moet trainen. Maakt niet uit hoe slim je bent, maakt niet uit welke studie je gedaan hebt en het maakt ook niet uit hoe fout ik m’n schouders train. Je houdt je kritiek voor je.
In mijn gym traint een gast die 2 weken geleden Europees kampioen is geworden, zowel bij de superheavyweights als overall.
Ik zie hem af en toe oefeningen uitvoeren op een manier waarvan ik echt denk van wtf
Maar er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om het te bekritiseren. En dat terwijl ik best wel goed contact met hem heb, maar zoiets doe je gewoon niet.In bodybuilding geldt: degene met de grootste bicep / quads / kuiten etc heeft altijd gelijk. Punt uit.