MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.126
Friday-Meme17.png

Laatst bewerkt:
  • #155.127
yessss

Celebrate King Kong GIF by Godzilla vs. Kong

• #155.128
Na een jaar maar weer eens incline dbell presses geprobeerd. Schouder voelde redelijk goed. 8x40kg. Zat opzich nog wat in de tank. Op naar de 50kg dbells.

• #155.134
Je bedoelt dat gang waarschijnlijk beter is tov de verhoudingen die tunnel suggereert?

Dank voor de tip!
Ik denk niet aan een tunnel maar aan een gortdroge woestijn. Waar jij dan op loopt te zwoegen met je Zwitserse beschimmelde wielrennert. Zou er van te voren even op spugen.

• #155.136
Ik denk niet aan een tunnel maar aan een gortdroge woestijn. Waar jij dan op loopt te zwoegen met je Zwitserse beschimmelde wielrennert. Zou er van te voren even op spugen.
Jij denkt wel heel smerige dingen, die wielrenner is toch niet van kaas... :D

• #155.138
Arbeidscontract liep tot 1 juli en kon niet worden verlengd. Vandaag contractbespreking gehad bij ander bedrijf en andere functie gehad, volgende maand beginnen :cheer:

• #155.139
Diploma in ontvangst mogen nemen! :D Beetje een trieste toespraak gehad, van een docent wie ik nooit echt als docent heb gehad. M.u.v. 1 enkel vak, waar ze met 4 docenten in werkten. Echt een omlaag halende toespraak was dat, om te huilen. Dat ik een slechte eerste indruk maakte en hij mij een rare jongen vond, maar dat ik achteraf gezien toch wel een serieuze kant heb. Maar gezien ik klaar ben met de opleiding en ook een baan heb voor aankomend schooljaar, haalt dat mij niet omlaag :D

• #155.140
Diploma in ontvangst mogen nemen! :D Beetje een trieste toespraak gehad, van een docent wie ik nooit echt als docent heb gehad. M.u.v. 1 enkel vak, waar ze met 4 docenten in werkten. Echt een omlaag halende toespraak was dat, om te huilen. Dat ik een slechte eerste indruk maakte en hij mij een rare jongen vond, maar dat ik achteraf gezien toch wel een serieuze kant heb. Maar gezien ik klaar ben met de opleiding en ook een baan heb voor aankomend schooljaar, haalt dat mij niet omlaag :D
Gefeliciteerd, maar wel jammer van een feestelijke afsluiting.

Terug
Naar boven