AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Als je een tyfushekel aan je ex hebt.
20210522_170323.jpg

20210522_170326.jpg
 
Na een jaar maar weer eens incline dbell presses geprobeerd. Schouder voelde redelijk goed. 8x40kg. Zat opzich nog wat in de tank. Op naar de 50kg dbells.
 
Lul van een gozah
Mooie pick up line:
"Ik zou mijn Zwitserse wielrenner weleens door jouw tunnel willen laten rijden... "
 
Je bedoelt dat gang waarschijnlijk beter is tov de verhoudingen die tunnel suggereert?

Dank voor de tip!
Ik denk niet aan een tunnel maar aan een gortdroge woestijn. Waar jij dan op loopt te zwoegen met je Zwitserse beschimmelde wielrennert. Zou er van te voren even op spugen.
 
Ik denk niet aan een tunnel maar aan een gortdroge woestijn. Waar jij dan op loopt te zwoegen met je Zwitserse beschimmelde wielrennert. Zou er van te voren even op spugen.
Jij denkt wel heel smerige dingen, die wielrenner is toch niet van kaas... :D
 
Diploma in ontvangst mogen nemen! :D Beetje een trieste toespraak gehad, van een docent wie ik nooit echt als docent heb gehad. M.u.v. 1 enkel vak, waar ze met 4 docenten in werkten. Echt een omlaag halende toespraak was dat, om te huilen. Dat ik een slechte eerste indruk maakte en hij mij een rare jongen vond, maar dat ik achteraf gezien toch wel een serieuze kant heb. Maar gezien ik klaar ben met de opleiding en ook een baan heb voor aankomend schooljaar, haalt dat mij niet omlaag :D
 
Back
Naar boven