XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.161
Wat een held is het toch ook!

Jochie gelooft amper dat ie de bidon van de gele trui heeft.

Ik mag hem wel, maar een held? Heel veel renners doen zoiets.

Hij stapt vandaag ook uit de Tour, om zich te focussen op de de OS. Ook daar is hij niet alleen in, maar jammer is het wel dat er renners zijn die voor aanvang al besluiten niet tot Parijs te gaan.

• #155.162
Ik mag hem wel, maar een held? Heel veel renners doen zoiets.

Hij stapt vandaag ook uit de Tour, om zich te focussen op de de OS. Ook daar is hij niet alleen in, maar jammer is het wel dat er renners zijn die voor aanvang al besluiten niet tot Parijs te gaan.
Held is wellicht overdreven, maar hij komt veelal toch erg sympathiek over.

• #155.163
Schouder veins komen eraan 😆

• Wow
Waarderingen: vntl
  • #155.165
Was zeker top man! Voornamelijk voordat de regen begon.... Begreep dat jij daardoor ook eerder naar huis was gegaan? Volgende feest graag weer gewoon normaal weer, zie je op Summerlake weer :D
Ik was een beetje uit de partymode. Vervolgens kreeg ik wat regen over me heen, daarna begon me rug pijn te doen 😅. Toen dacht ik je gaat bij tanken of je bent over 5 minuten thuis ( feit dat ik zo dicht bij woon was verleidelijk op dat moment) toen ben ik weg gegaan. Normaal blijf ik tot einde! Summerlake hopelijk beter weer ja!

• #155.166
Gaat er net bij de bakker een vatsig dik wijf recht op haar bek voor me in de rij :roflol:. Waarschijnlijk is haar neus is gebroken, alles vol bloed en ambulance was gebeld.

"Waarom moet mij dat nu weer overkomen, ik heb morgen sollicitatie."
Nou, ms het feit dat je amper kan wandelen omdat je 1m60 bent en 110kg weegt.

Laatst bewerkt:
  • #155.167
Gaat er net bij de bakker een vatsig dik wijf recht op haar bek voor me in de rij :roflol:. Waarschijnlijk is haar neus is gebroken, alles vol bloed en ambulance was gebeld.

Nou, ms het feit dat je amper kan gaan omdat je 1m60 bent en 110kg weegt.
Gelijk ook weer de slachtofferrol, gadverredamme.

• #155.168

Nou, ms het feit dat je amper kan gaan omdat je 1m60 bent en 110kg weegt.
Mijn moeder maakt het goed.

• #155.169
Zo 45min cardio done
20210706_061424.jpg

• #155.173
Topic van Camelus over welke ruggegraatloze ingeweekte nichten het gehoorzaamheidsprikje hebben gehaald, sommige wel 2 las ik :roflol:

• #155.174
Topic van Camelus over welke ruggegraatloze ingeweekte nichten het gehoorzaamheidsprikje hebben gehaald, sommige wel 2 las ik :roflol:
Moet iedereen toch zelf weten. Zelf neem ik hem nog niet maar ben wel blij dat er zoveel mensen zijn die hem wel nemen 😅

• #155.180
Als je anderen veroordeelt en zo'n houding aanneemt, hoe kan je dan verwachten dat men wel respect heeft voor jouw keuze?

Terug
Naar boven