AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Diploma in ontvangst mogen nemen! :D Beetje een trieste toespraak gehad, van een docent wie ik nooit echt als docent heb gehad. M.u.v. 1 enkel vak, waar ze met 4 docenten in werkten. Echt een omlaag halende toespraak was dat, om te huilen. Dat ik een slechte eerste indruk maakte en hij mij een rare jongen vond, maar dat ik achteraf gezien toch wel een serieuze kant heb. Maar gezien ik klaar ben met de opleiding en ook een baan heb voor aankomend schooljaar, haalt dat mij niet omlaag :D
    Gefeliciteerd, maar wel jammer van een feestelijke afsluiting.
     
    Diploma in ontvangst mogen nemen! :D Beetje een trieste toespraak gehad, van een docent wie ik nooit echt als docent heb gehad. M.u.v. 1 enkel vak, waar ze met 4 docenten in werkten. Echt een omlaag halende toespraak was dat, om te huilen. Dat ik een slechte eerste indruk maakte en hij mij een rare jongen vond, maar dat ik achteraf gezien toch wel een serieuze kant heb. Maar gezien ik klaar ben met de opleiding en ook een baan heb voor aankomend schooljaar, haalt dat mij niet omlaag :D
    Zit ook wel een kern van waarheid in.
    Vind jij jezelf niet raar dan ? :D
    Mooi van die diploma en dat baan.
     
    .....met de geur van verse koffie
     
    Zit ook wel een kern van waarheid in.
    Vind jij jezelf niet raar dan ? :D
    Mooi van die diploma en dat baan.
    Jawel, maar daar heb ik zelf juist een beetje moeite mee. Ben altijd al een buitenbeentje, omdat ik de verkeerde dingen zeg/mijzelf niet goed uitdruk, beetje zielig om dan dat terug te krijgen op de diplomering :p
     
    Komt al aardig in de buurt van een BoB-FSq. :thumbup:
    Dat is een van de doelen voor dit jaar! Dus in moet een goed evenwicht zoeken tussen aankomen en sterker worden. Zodat ik het mezelf niet te moeilijk maak :p. Ik zou al blij zijn met een Botbpostcut-FSQ. 50kg dus.
     
    Jawel, maar daar heb ik zelf juist een beetje moeite mee. Ben altijd al een buitenbeentje, omdat ik de verkeerde dingen zeg/mijzelf niet goed uitdruk, beetje zielig om dan dat terug te krijgen op de diplomering :p
    Fok dat. Meningen zijn als poepgaatjes, iedereen heeft er één.
    Je bent tenminste authentiek, en dat is 1 van de beste eigenschappen van de mens.
     
    Arbeidscontract liep tot 1 juli en kon niet worden verlengd. Vandaag contractbespreking gehad bij ander bedrijf en andere functie gehad, volgende maand beginnen :cheer:
    Verkeerde topic neem ik aan?
     
    Zat voor de lockdown op 55kg dumbell press, pfff na hard werken weer en duurde best wel lang eerlijk gezegd vanmiddag lukte het met 55kg dubbels vlak drukken 💪🏽
    Voor de één stelt het niets voor maar voor mij voelt het als een overwinning.. Yuup…!!
     
    Zat voor de lockdown op 55kg dumbell press, pfff na hard werken weer en duurde best wel lang eerlijk gezegd vanmiddag lukte het met 55kg dubbels vlak drukken 💪🏽
    Voor de één stelt het niets voor maar voor mij voelt het als een overwinning.. Yuup…!!
    Nou, je zit hier nog altijd op een bodybuildforum. Je oude niveau halen is het belangrijkste na terug te beginnen. Het leuke is ook dat je zo snel progressie maakt door spiergeheugen.
     
    Nou, je zit hier nog altijd op een bodybuildforum. Je oude niveau halen is het belangrijkste na terug te beginnen. Het leuke is ook dat je zo snel progressie maakt door spiergeheugen.
    Klopt wat je zegt hoor maar terugkomen op oude niveau pffff dat gaat niet meer lukken voor mij althans! Ben wel blij dat ik ook na de 2e lockdown toch weer alles bij elkaar raap om door te gaan. Het duurt gewoon langer als je wat ouder bent 😂
     
    Klopt wat je zegt hoor maar terugkomen op oude niveau pffff dat gaat niet meer lukken voor mij althans! Ben wel blij dat ik ook na de 2e lockdown toch weer alles bij elkaar raap om door te gaan. Het duurt gewoon langer als je wat ouder bent 😂
    Nou, ik ben er ook al 36, maar ik zie mezelf in september toch zeker terug op mijn oude niveau, en dan het jaar erachter naar de 5*200kg BP en 150kg log loglift gaan.
     
    Was gezellig maat. 👌 ben maat van Qudo en Martijn.
    Was zeker top man! Voornamelijk voordat de regen begon.... Begreep dat jij daardoor ook eerder naar huis was gegaan? Volgende feest graag weer gewoon normaal weer, zie je op Summerlake weer :D
     
    Nou, ik ben er ook al 36, maar ik zie mezelf in september toch zeker terug op mijn oude niveau, en dan het jaar erachter naar de 5*200kg BP en 150kg log loglift gaan.

    Ik ben 53 das nog al een aardig verschilletje 😂 train om fit te blijven en dat lukt aardig.. maare top dat je ervoor gaat en hoop voor je dat jij je doelen bereikt.. niks mooier dan dat!
     
    Back
    Naar boven