hk95
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit ook wel een kern van waarheid in.Diploma in ontvangst mogen nemen!Beetje een trieste toespraak gehad, van een docent wie ik nooit echt als docent heb gehad. M.u.v. 1 enkel vak, waar ze met 4 docenten in werkten. Echt een omlaag halende toespraak was dat, om te huilen. Dat ik een slechte eerste indruk maakte en hij mij een rare jongen vond, maar dat ik achteraf gezien toch wel een serieuze kant heb. Maar gezien ik klaar ben met de opleiding en ook een baan heb voor aankomend schooljaar, haalt dat mij niet omlaag
![]()
Is met thee vandaag.
Jawel, maar daar heb ik zelf juist een beetje moeite mee. Ben altijd al een buitenbeentje, omdat ik de verkeerde dingen zeg/mijzelf niet goed uitdruk, beetje zielig om dan dat terug te krijgen op de diplomeringZit ook wel een kern van waarheid in.
Vind jij jezelf niet raar dan ?
Mooi van die diploma en dat baan.

Komt al aardig in de buurt van een BoB-FSq.PR op front squat. Eerste keer 44,5kg, 5sets van 4 reps kunnen doen. Heerlijk
![]()
Dat is een van de doelen voor dit jaar! Dus in moet een goed evenwicht zoeken tussen aankomen en sterker worden. Zodat ik het mezelf niet te moeilijk maak
. Ik zou al blij zijn met een Botbpostcut-FSQ. 50kg dus.Fok dat. Meningen zijn als poepgaatjes, iedereen heeft er één.Jawel, maar daar heb ik zelf juist een beetje moeite mee. Ben altijd al een buitenbeentje, omdat ik de verkeerde dingen zeg/mijzelf niet goed uitdruk, beetje zielig om dan dat terug te krijgen op de diplomering![]()
Verkeerde topic neem ik aan?Arbeidscontract liep tot 1 juli en kon niet worden verlengd. Vandaag contractbespreking gehad bij ander bedrijf en andere functie gehad, volgende maand beginnen![]()
Nou, je zit hier nog altijd op een bodybuildforum. Je oude niveau halen is het belangrijkste na terug te beginnen. Het leuke is ook dat je zo snel progressie maakt door spiergeheugen.Zat voor de lockdown op 55kg dumbell press, pfff na hard werken weer en duurde best wel lang eerlijk gezegd vanmiddag lukte het met 55kg dubbels vlak drukken 💪🏽
Voor de één stelt het niets voor maar voor mij voelt het als een overwinning.. Yuup…!!
Klopt wat je zegt hoor maar terugkomen op oude niveau pffff dat gaat niet meer lukken voor mij althans! Ben wel blij dat ik ook na de 2e lockdown toch weer alles bij elkaar raap om door te gaan. Het duurt gewoon langer als je wat ouder bent 😂Nou, je zit hier nog altijd op een bodybuildforum. Je oude niveau halen is het belangrijkste na terug te beginnen. Het leuke is ook dat je zo snel progressie maakt door spiergeheugen.
Nou, ik ben er ook al 36, maar ik zie mezelf in september toch zeker terug op mijn oude niveau, en dan het jaar erachter naar de 5*200kg BP en 150kg log loglift gaan.Klopt wat je zegt hoor maar terugkomen op oude niveau pffff dat gaat niet meer lukken voor mij althans! Ben wel blij dat ik ook na de 2e lockdown toch weer alles bij elkaar raap om door te gaan. Het duurt gewoon langer als je wat ouder bent 😂
Was gezellig maat. 👌 ben maat van Qudo en Martijn.Zo naar Utrecht om na bijna twee jaar weer eens te festivallen![]()
Was zeker top man! Voornamelijk voordat de regen begon.... Begreep dat jij daardoor ook eerder naar huis was gegaan? Volgende feest graag weer gewoon normaal weer, zie je op Summerlake weer

Nou, ik ben er ook al 36, maar ik zie mezelf in september toch zeker terug op mijn oude niveau, en dan het jaar erachter naar de 5*200kg BP en 150kg log loglift gaan.