Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.282
Zou je nog kiezen voor diesel? Of eerder naar hybride
Hangt van de km per jaar af. Maar ook rekening houden met wegenbelasting. Kosten zijn daarop een stuk hoger voor diesel en diesel wordt ook steeds minder aantrekkelijk gemaakt. Kijk maar naar duitsland met het milieuvignetten (umwelt scheine)
Als je een zuinige diesel hebt (1 op 20) en ca. 35.000 km per jaar is hybride goedkoper. Hybride moet wel vaker naar de garage maar heeft minder slijtdelen.
Dus afwegen wat voor jouw persoonlijke situatie geldt.

• #155.284
Hangt van de km per jaar af. Maar ook rekening houden met wegenbelasting. Kosten zijn daarop een stuk hoger voor diesel en diesel wordt ook steeds minder aantrekkelijk gemaakt. Kijk maar naar duitsland met het milieuvignetten (umwelt scheine)
Als je een zuinige diesel hebt (1 op 20) en ca. 35.000 km per jaar is hybride goedkoper. Hybride moet wel vaker naar de garage maar heeft minder slijtdelen.
35k per jaar 🧐

• #155.285
@Schwarzeneggertje vroeger
IMG-20210709-WA0011.jpg

• #155.290
Eerste drie jaar onbeperkt, das zelfs meer dan de Duitse merken
De 150.000 is max voor 7 jaar. Dus als je de eerste 3 jaar >150.000 rijdt is de garantie ook weg. Als je 7 jaar rijdt en nog geen 150.000 hebt gereden vervalt de garantie ook.

• #155.291
Soms zijn bepaalde eisen voor een auto ook zo specifiek dat je geen eerlijk vergelijk kunt maken tussen diesel, benzine en/of (deels) elektrisch.

• #155.292
De 150.000 is max voor 7 jaar. Dus als je de eerste 3 jaar >150.000 rijdt is de garantie ook weg. Als je 7 jaar rijdt en nog geen 150.000 hebt gereden vervalt de garantie ook.
Meeste merken hebben max 3 jaar, vaak met een max van 10.000 per jaar. De eerste drie jaar is onbeperkt, de jaren daarna zit een max aan bij de kilometers. Er is geen merk die een beetje in de buurt komt van de garanties

• #155.293
Terug naar normaal .

:haha:

• #155.295
  • #155.296
Even 3 van deze besteld om even lekker hard aan te snuiven bij de ghevy sets mmmmmm

Is dit de moeite waard om te halen, twijfel zelf om het te gebruiken voor heavy sets. Heb het nog nooit eerder gebruikt.

• #155.297
  • #155.298
Is dit de moeite waard om te halen, twijfel zelf om het te gebruiken voor heavy sets. Heb het nog nooit eerder gebruikt.

Ben daar ook wel eens benieuwd na of dat goed werkt, Heb je er al ervaring mee?
Puur persoonlijk. Sommige vinden het niks omdat ze dat duizelig worden o.i.d.

Ik kan van mezelf wel vrij leip worden voor een lift maar als ik dit er bij pak kan ik er net vaak wat harder in. Absoluut geen wonderspul en als je teveel snuift ga je half out.

• #155.299
Puur persoonlijk. Sommige vinden het niks omdat ze dat duizelig worden o.i.d.

Ik kan van mezelf wel vrij leip worden voor een lift maar als ik dit er bij pak kan ik er net vaak wat harder in. Absoluut geen wonderspul en als je teveel snuift ga je half out.
Gebruik jij het op alle werksets of alleen op een topset. Heb geen idee of t handig is om bijvoorbeeld op een 5x5 voor elke set die shit te snuiven.

• #155.300
Gebruik jij het op alle werksets of alleen op een topset. Heb geen idee of t handig is om bijvoorbeeld op een 5x5 voor elke set die shit te snuiven.
Nee man, ik gebruik het alleen voor 1 topset deadlift of squat o.i.d en ook niet elke training.

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven