- Waardering
- 2.522
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Hangt ervan af. Ben je een gever of ontvanger?Ik vind je wel een mooie jongen hoor, ben ik nu simp, orbiter, gay of allemaal? :$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt ervan af. Ben je een gever of ontvanger?Ik vind je wel een mooie jongen hoor, ben ik nu simp, orbiter, gay of allemaal? :$
Nice man, gefeliciteerd!
Zo vroeg dit jaar!
Vorig jaar was het dezelfde periode

In tijden als deze betaal je geen rente en krijg je megakortingen dus dan ben je eerder knettergek als je het niet doet of tenminste overweegt.Knettergek als je voor nieuw gaat
Dat zal je dus wel doen
Geen idee of je het weet, maar achter die kortingen zit een heel team vol met experten om mensen zoals jou te misleiden om toch zoveel mogelijk wist te krijgen en zoveel mogelijk mensen te misleiden.
Knettergek als je leent voor een auto.In tijden als deze betaal je geen rente en krijg je megakortingen dus dan ben je eerder knettergek als je het niet doet of tenminste overweegt.
Als je dingen moet laten omdat je je auto anders niet kunt afbetalen snap ik het wel.
Dat heb ik alleen voor mijn eerste 2 auto's gedaan.Knettergek als je leent voor een auto.
Dat zal je dus wel doen.
Als je een nieuwe auto overweegt, zou ik toch eerder voor een demo auto gaan. Scheelt aanzienlijkVorig jaar was het dezelfde periode
@Mister B ik ben ook aan't overwegen om een nieuwe auto te kopen maar raak er niet over uit voor welk merk of type ik zal gaan en of ik voor nieuw ga of toch maar tweedehands.
Gelukkig ben ik nooit bij jou in de buurt.
De vriendin wilt een nieuweAls je een nieuwe auto overweegt, zou ik toch eerder voor een demo auto gaan. Scheelt aanzienlijk
Vanwaar de twijfel? Gewoon omdat je er zeker van wil zijn dat je voorlopig geen gezeik hebt met de auto ofzo? Zo ja, misschien is Kia interessant. Is de enige die 7 jaar garantie op alles geeft

oh, dat kan natuurlijk ookIk vergis me vast.Vorig jaar was het dezelfde periode
@Mister B ik ben ook aan't overwegen om een nieuwe auto te kopen maar raak er niet over uit voor welk merk of type ik zal gaan en of ik voor nieuw ga of toch maar tweedehands.
2e hands scenic diesel met weinig km, zijn goedkoop, leuke opties en perfecte gezinswagenVorig jaar was het dezelfde periode
Die neuscorrectie moet toch sneller komen dan ik dacht. Ik zat wel zo dat mijn slechtere kant werd blootgesteld, dus het zou goed kunnen.Ik kan me voorstellen dat je best intimiderent kunt overkomen.
Dat doe ik alleen voor mijn internetvrienden, anders ben ik bang dat jullie mij niet meer cool vinden. Fake alpha enzo. In het echt ben ik eigenlijk lief en schattig.Als je net zo bent in het echt als hier op het forum zou het me niets verbazen. Stiekem denk ik dat je in het echt wel mee zal vallen.
En nee, mensen zat. Ik had het over goede mensen uiteraard.
Full-homo natuurlijk. Maar ik weet niet wat ik met jou aan moet als vrouwen jou niet eens willen. Ik ben niet zo van afdankertjes, maar toch bedankt voor het aanbod.Ik vind je wel een mooie jongen hoor, ben ik nu simp, orbiter, gay of allemaal? :$
Hoe kom je erbij dat vrouwen mij niet willen?Die neuscorrectie moet toch sneller komen dan ik dacht. Ik zat wel zo dat mijn slechtere kant werd blootgesteld, dus het zou goed kunnen.
Dat doe ik alleen voor mijn internetvrienden, anders ben ik bang dat jullie mij niet meer cool vinden. Fake alpha enzo. In het echt ben ik eigenlijk lief en schattig.
Full-homo natuurlijk. Maar ik weet niet wat ik met jou aan moet als vrouwen jou niet eens willen. Ik ben niet zo van afdankertjes, maar toch bedankt voor het aanbod.
...en die heb ik nu omgebouwd als powerrack en ga fluitend op de fiets naar het werkDat heb ik alleen voor mijn eerste 2 auto's gedaan.

Auto of vent

Zou je nog kiezen voor diesel? Of eerder naar hybrideDat heb ik alleen voor mijn eerste 2 auto's gedaan.